تولید درایوهای 32 بیتی توسط انویدیا متوقف شد

انویدیا

بسیاری از شرکت های تولید کننده گوشی های هوشمند , از جمله اپل و گوگل , عرضه برنامه های 32 بیتی را کنسل کرده اند , اما آن چه که بسیار جالب است خبری است که کمپانی انویدیا به صورت رسمی در سایت خود منتشر کرده است. این شرکت اعلام کرده دیگر درایو های 32 بیتی تولید نخواهد نکرد و به جای درایو های جدیدی برای سیستم عامل کارت های گرافیکی جدیدی تولید خواهد کرد.

شرکت انویدیا پس از تولید کارت های گرافیکی گوشی G Force برای نسخه 388.71 , تصمیم گرفت دیگر برنامه های 32 بیتی تولید نکند. این شرکت اعلام کرد نسخه 390 , آخرین محصول وی در زمینه تولید درایو های 32 بیتی بوده است. مدیر بخش نرم افزار و سخت افراز این شرکت در ادامه این خبر گفتند , تنها تغییری که در نسخه های 32 بیتی ایجاد خواهد شد , بر طرف کردن مشکل امنیتی است که برخی از گوشی ها با آن مواجه شده اند و هیچ گونه به روز رسانی یا ارتقایی در برای بهبود عملکرد این درایو ها انجام نخواهد شد.

ویندوز 7، 8، 8.1 و 10، لینوکس و FreeBSD که به نسخه 32 بیتی مجهز بودند نیز شامل این موضوع می شوند. قبل از تمامی شرکت ها , کمپانی بزرگ اپل اعلام کرده بود که در اوایل سال 2018 , اپلیکشن های سیستم عامل مک او اس , به پردازنده های 32 بیتی مجهز خواند شد و نسخه های قدیمی که 32 بیتی هستند باید تغییر کنند. این شرکت تا ماه ژوئن سال 2018 به کاربرانی که برنامه های 32 بیتی خود را در اپ استور مک گذاشته اند , فرصت داده تا نسخه 64 بیتی را ارائه دهند. در این راستا شرکت گوکل نیز پس از مدتی فقط به برنامه ها و نرم افزار هایی که 64 بیتی هستند اجازه انتشار خواهد داد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بروزرسانی درایورهای GPU در کامپیوتر

نظرات در مورد : تولید درایوهای 32 بیتی توسط انویدیا متوقف شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *