تندر 90 تیپ E1

ال 90

ال 90 یکی از خودرو های محبوب و پر طرفدار در خاورمیانه و طبیعتا در ایران است. این ماشین به دلیل اتاقی بزرگ و جادار , استقامت بالا و ایمنی خوبش انتخابی مناسب برای خانواده ها می باشد. ال 90 از نظر فنی بسیار قوی بوده و قطعات ساده و بدون پیچیدگی در کنار هم قرار گرفته اند , این ویژگی امکان سهولت و راحتی در تعمیرات را فراهم کرده است.

موتور این خودرو 1600 سی سی با توان 105 اسب بخار بوده که باعث برتری اش نسبت به سایر خودرو های کلاس B شده است. به دلیل داشتن موتور 16 سوپاپی دارای سوخت رسانی انژکتوری الکترونی می باشد.  ال 90 از دو دنده اتوماتیک و دستی بهره مند است. 4 دنده برای اتوماتیک و 5 دنده برای مدل دستی در نظر گرفته شده است. بدنه محکم این خودرو در هنگام تصادف ضربه را به تمامی نقاط ماشین انتقال داده مانع آسیب دیدن سرنشینان می شود.

صندوق بزرگ با گنجایش 510 لیتری فضایی کافی برای جا دادن وسایل برای سفر های خانوادگی و طولانی فراهم می کند. اتاقک بزرگ خودرو , فضایی راحت و جادار داشته و 3 نفر به قدی بلند به راحتی می توانند در صندلی عقب بنشینند. سیستم مجهز , کیفیت بدنه , رنگ بدنه , مونتاژ و سایر اقدامات تولیدی این خودرو با فعالیت خطوط تولید سطح بالا انجام شده که باعث شده صنعت گران و تولید کنندگان خودرو سیستم تولید تندر 90 را تحسین کنند.

اگر به دنبال ماشینی مناسب با امکاناتی خوب برای خود و خانواده تان هستید , شاید بتوان گفت ال 90 یکی از بهترین گزینه ها است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  شرکت خودروسازی TVR با مدل جدید گریفیت به بازار رقابت خودرو می آید

نظرات در مورد : تندر 90 تیپ E1

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *