تمدید مهلت تعمیر رایگان مک بوک های 2013 تا 2015

مک بوک

چند سال قبل بود که تعدادی از کاربران مک بوک پرو از جدا شدن پوشش ضد بازتاب صفحه نمایش لپ تاپ های خود ناراحت بودند. این مشکلی بود که مک بوک پرو های تولیدی در سال های 2013 تا 2015 با آن مواجه بودند. چنین مشکلی برای شرکت بزرگ اپل اصلا مناسب نبود , به همین دلیل اپل سعی کرد با تعمیر رایگان صفحه مانیتور های مشکل دار، رضایت کاربران خود را جلب کند.

شرکت اپل , در اواسط سال 2015 با اعلامیه ای به افرادی که لپ تاپ هایشان دچار این مشکل بودند، فراخوان داد , اپل در این اعلامیه به افرادی که طی 3 سال آینده از این نوک بوک ها خرید کنند , اجازه استفاده از این امتیاز را داد. یعنی تا سال 2018 می توانند از این جشنواره اپل استفاده کنند.

مک بوکاما به دلیل استقبال کاربران این برنامه را تمدید کرد. بر اساس اخباری که در وب سایت MacRumors منتشر شده است , شرکت اپل  این برنامه از 3 سال به 5 سال تمدید کرده است , یعنی به جای 2018 احتمالا این برنامه تا سال 2020 نیز ادامه خواهد داشت. در ادامه خبر دیدیم که شرکت اپل این خدمات را به صورت کاملا رایگان ارائه خواهد داد , این خبر به این معناست که کمپانی اپل مسئولیت سایر مشکلات محصولات خود را نیز بر عهده گرفته و آن ها را به صورت کاملا رایگان برطرف می کند.

اخیرا بسیاری از کاربران دستگاه های اپل در خصوص مشکلات دستگاه های هوشمند خود حساس شده اند و سریعا مشکلات بوجود آمده را در فروم این کمپانی منتشر می کنند تا سریعا این مسائل توسط خود کمپانی برطرف شود و گویا اپل نیز در خصوص تولید دستگاه های خود دچار مشکل شده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  38 درصد از دستگاه های اپل از سیستم عامل iOS 11 استفاده می‌ کنند

نظرات در مورد : تمدید مهلت تعمیر رایگان مک بوک های 2013 تا 2015

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *