تمام آنچه که در مورد نکسوس هواوی میدانیم

هواوی نکسوس

گوگل برای تولید دو گوشی نکسوس هواوی جدید خود از شرکت ها مطرح ال جی و هواوی استفاده کرده است. طی مطالب پیشین از این دو گوشی مشخصات زیادی را فاش نمودیم اما در حال حاضر همه ی آنچه که از نکسوس هواوی لو رفته را گرد هم آورده ایم.

کمپانی هواوی یکی از فعالیترین شرکت های تولید کننده گوشی در جهان بشمار می رود این شرکت توانسته در مدت بسیار کمی جزو شرکت های پرفروش و صاحب سبک در بین تولید کنندگان گوشی های هوشمند تبدیل شود ، به تازگی اخبار زیادی در مورد همکاری دوجانبه گوگل و هواوی بگوش رسیده است ، شما می توانید اخباری در مورد این همکاری را اینجا مطالعه نمایید.

به تازگی یک گوشی با کد هواوی انگلر در بنچمارک ها حاضر شده و مشخصات فنی این گوشی توسط همین بنچمارک فاش شده است. با فاش شدن این بنچمارک تمامی مشخصات فنی آن مشخص شده است.

از مشخصات کلی میتوان گفت که پردازنده ی اسنپدراگون 810 با فرکانس کاری 1.9 گیگاهرتزی ، سه گیگابایت رم و پردازنده ی گرافیکی آدرنو 430 دارد ، در نسخه ی اصلی برای این گوشی 32 گیگابایت حافظه داخلی قرار داده شده است. دوربین عقب یا اصلی آن 13 مگاپیکسل و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی میباشد.

همانند نکسوس دیگر که ال جی تولید آن را بر عهده دارد ، نکسوس هواوی هم در 7 مهر به همراه عرضه رسمی اندروید مارشمالو ارائه میشود.

منبع:phonearena

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تصاویری از نکسوس 7 سفید رنگ

نظرات در مورد : تمام آنچه که در مورد نکسوس هواوی میدانیم

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *