تماس ویدئویی گروهی در واتساپ

تماس ویدئویی

تماس ویدئویی واتساپ | این روزها پیام رسان های محبوب در حال ایجاد تغییرات اساسی در اپلیکیشن خود می باشند و سعی دارند به گونه ای قابلیت ها را به این پیام رسان ها اضافه نمایند که برای افراد کاربردی باشد. همانطور که می دانید اکنون علاوه بر اینستاگرام، واتساپ نیز در اختیار فیسبوک می باشد که در کنفرانس توسعه دهندگان خود با نام F8 این نوید را داده بود که قصد دارد از قابلیت های جدیدی مانند برقراری تماس ویدئویی به صورت گروهی رونمایی به عمل آورد.

تماس ویدئویی

اکنون به نقل از کارکنان این کمپانی کاربران واتساپ می توانند از قابلیت تماس ویدئویی گروهی در این اپلیکیشن استفاده کنند. واتساپ یک اعلامیه ی رسمی منتشر کرد که در این اعلامیه به کاربران خود اعلام نمود که هم اکنون کاربران این پیام رسان محبوب می توانند به صورت گروهی با دوستان خود تماس تصویری برقرار نمایند. کاربران هر دو سیستم عامل های اندروید و iOS بدون نظر گرفتن اینکه در کدام کشور هستند می‌ توانند از این ویژگی استفاده نموده و به صورت همزمان با 4 کاربر دیگر گفتگوی گروهی به صورت ویدئویی ویدیویی و یا صوتی داشته باشند.

تماس ویدئویی

لازم به ذکر است که فیسبوک اعلام کرده که این قابلیت به شکلی طراحی شده که می تواند با شبکه‌‌ ی اینترنتی ضعیف نیز کار کند. در نتیجه تمامی کاربران در هر گوشه‌ دنیا با استفاده از هر نوع شبکه‌ اینترنت که بتوانند به اینترنت متصل شوند، می توانند از این قابلیت استفاده نمایند. باید به این نکته نیز اشاره کنیم که تماس‌ های صوتی و ویدیویی گروهی واتساپ نیز مانند تمامی چت‌ های پیامرسان از رمزگذاری End-To-End بهره مند می باشد، تمامی پیام ها، تصاویر، ویدیوها و فایل های صوتی که در این پیام رسان جابه جا می شوند، توسط هیچ شخصی به غیر از فرستنده و گیرنده قابل دسترس نخواهد بود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  واتساپ و ارائه آپدیتی برای ارتقا بخش امنیتی

نظرات در مورد : تماس ویدئویی گروهی در واتساپ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *