تماس صوتی ایمو نیز به لیست فیلترینگ افزوده شد

ایمو

یکی از مسائلی که اخیرا با آن ها دست و پنجه نرم می کنیم، مسئله ی فیلتریگ می باشد که گویا این بار نوبت به پیام رسان محبوب ایمو رسیده است. امروز باخبر شدیم که گویا این پیام رسان محبوب از فروشگاه های آنلاینی نظیر بازار حذف شده است و گویا این اقدام به دستور مقامات قضایی ایران صورت پذیرفته است. اما این تمام ماجرا نیست، افرادی که دارای این پیام رسان در گوشی های هوشمند خود می باشند نیز امکان استفاده از تماس صوتی آن را ندارند و برایشان فیلتر شده است.

این پیام رسان محبوب یکی از پیام رسان هایی است که به دلیل امکان برقراری تماس صوتی و تصویری اش بود که در میان کاربران محبوبیت یافت و همچنین همانند تلگرام و واتساپ نیز امکان ارسال پیام های متنی به صورت نامحدود وجود دارد اما دلیل اصلی محبوبیت این پیام رسان، همان امکان برقراری تماس صوتی با کیفیت بود و با توجه به اینکه امکان برقراری تماس صوتی تلگرام نیز فیلتر شده بود، یکی از نقاط قوت پیام رسان ایمو امکان برقراری تماس صوتی با کیفیت بود.

با این حال باید بگوییم که امکان برقراری تماس صوتی از طریق ایمو از امروز فیلتر شد و کاربران در این زمینه محدود شدند و همچنین اپلیکیشن آن نیز از مارکت های اندرویدی ایرانی نیز به طور کامل حذف گردید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تماس صوتی ایمو نیز به لیست فیلترینگ افزوده شد

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. بعید میدونم که فیلتر شده باشه چون من تست گرفتم و بدون مشکل و تماس صوتی و تصویری برقرار شد.
    این مشکل روی تلگرام هست ولی ایمو فعلا سالمه لا اقل در تهران اینجوره