تماس تصویری : بهترین برنامه تماس تصویری

تماس تصویری

بهترین برنامه تماس تصویری | این روزها با پیشرفت گوشی های هوشمند و دستگاه های ارتباطی و ورود به دنیای اینترنت بسیاری از افراد می توانند پیام های خود را سریعا به دست دوستان و آشنایان خود بفرستند و به راحتی با آن ها در مدت زمانی بسیار کوتاه ارتباط برقرار کنند. در دنیای دیجیتال امروز کم کم نقش پیام های متنی کم رنگ شد و دوره ی تماس های صوتی فرا رسید که بسیاری از افراد در طول یک روز ترجیح می دهند با یکدیگر به صورت صوتی در ارتباط باشند تا اینکه یک پیام متنی ارسال نمایند.

اکنون در حال حاضر شاهد این موشوع هستیم که برخی از شرکت ها تمامی تلاش خود را می کنند تا اپلیکیشن هایی را طراحی نمایند تا بهترین نوع تماس صوتی را برای کاربران فراهم آوند و ایده های بسیار زیادی را در این خصوص اجرایی نموده اند؛ البته این موضوع به چند سال قبل باز می گردد، چرا که واتساپ و اسکایپ نتیجه ی ارائه ی همین ایده ها می باشند و تاکنون نیز به عنوان بهترین برنامه های پیام رسان صوتی و تصویری شناخته شده اند.

در همین حین، با اینکه تماس های صوتی و متنی بهترین نوع ارتباطات را برای کاربران فراهم آورده اند، برخی از شرکت ها از ایده ی ارائه ی پیام رسانی با قابلیت تماس تصویری صحبت به میان آوردند که به دوربین های بهتر، قدرت پردازشی بالاتر و پهنای باند بیشتر احتیاج داشتند و ما نیز در ادامه به معرفی چند اپلیکیشن معروف در این زمینه خواهیم پرداخت.

بهترین برنامه تماس تصویری

1.برنامه تماس تصویری FaceTime

اگر شما نیز یکی از کاربران دستگاه های هوشمند کمپانی اپل باشید و به خصوص اگر از آیفون یا آیپدهای این کمپانی استفاده نمایید، قطعا با اپلیکیشن FaceTime آشنا هستید. محدودیت مشخصی که این اپلیکیشن دارد و همه می دانیم این است که برای سایر سیستم عامل ها غیرقابل استفاده می باشد ولی یکی از بهترین اپلیکیشن های تماس تصویری میان گوشی های اپلی بشمار می رود.

تماس تصویری

نحوه ی عملکرد FaceTime در گوشی های آیفون به این صورت می باشد که از طریق دفترچه تلفن دستگاه خود می توانند افرادی که از هر نوع دستگاه اپلی استفاده می نمایند را پیدا کرده و سریعا بدون صرف زمان زیاد با استفاده از این این اپلیکیشن با دوستان خود ارتباط تصویری برقرار نمایند. البته باید به این نکته نیز اشاره نماییم که تماس تصویری فیس تایم شارژ باتری کمی مصرف می نماید و در هنگام استفاده از این اپلیکیشن دیگر نیازی نیست نگران شارژ باتری آیفون خود باشید. لازم به ذکر است که FaceTime به صورت پیش فرض در دستگاه های اپلی وجود دارد و تنها لازم است که آن را دستگاه خود فعال نمایید.

 

2. برنامه تماس تصویری   Google Hangout

یکی دیگر از اپلیکیشن های معروفی که در این زمینه می توان به آن اشاره کرد Google Hangout می باشد  و علاوه بر اینکه در دستگاه های اندرویدی به صورت پیش فرض نصب می باشد در دستگاه های iOS نیز قابل نصب است و این مسئله یک امتیاز مثبت برای این اپلیکیشن به حساب می آید. برای مثال زمانی که می خواهید با یک پلتفرم اندرویدی به یک دستگاه iOS تماس بگیرید می تواند از طریق این اپلیکیشن چنین کاری را انجام دهید و زمان زیادی را برای برقراری تماس احتیاج ندارید.

تماس تصویری

اپلیکیشن تماس صوتی Google Hangout به تمامی کاربران این امکان را می دهد که علاوه بر اینکه بتوانند تماس تصویری با یک نفر برقرار نمایند، با 10 نفر از مخاطبان خود به صورت همزمان کنفرانس تصویری داشته باشند؛ پس اگر می خواهید با خانواده ی خود به صورت همزمان با تمامی اعضا به صورت تصویری ارتباط برقرار نمایید بهترین گرینه Google Hangout می باشد.

 

3.تماس تصویری Viber

یکی از اپلیکیشن های نام آشنا برای کاربران ایرانی Viber می باشد که پیش از تلگرام بسیاری از افراد از این پیام رسان برای برقراری ارتباط با یکدیگر استفاده می کردند و تقریبا تمامی کاربران فضای مجازی با این اپلیکیشن و رابط کاربری آن آشنائیت دارند. اپلیکیشن محبوب Viber از سال 2014 به لیست اپلیکیشن های برقرار کننده ی تماس تصویری افزوده شد.

تماس تصویری

یکی از قابلیت های جدیدی که اپلیکیشن وایبر به کاربران ارائه می دهد این است که کاربران می توانند هم یک ویدئوی از پیش ساخته شده را به دوستان و خاطبین خود ارسال نمایند و هم می توانند به صورت زنده با مخاطبین خود ارتباط تصویری زنده برقرار نمایند. علاوه بر این ویژگی ها وایبر به کاربران خود این امکان را می دهد که برای دوستان و مخاطبان خود پیام های متنی، تصویری و پیام های صوتی نیر ارسال نمایند و حتی امکان اشتراک گذاری محل سکونت نیز در این اپلیکیشن قرار دارد.

 

4.تماس تصویری Skype

قطعا تا اینجای مطلب به دنبال نام اسکایپ در این لیست می گشتید؛ در واقع اگر نامی از اسکایپ در برنامه های تماس تصویری ذکر نشود گویا این لیست ناقص می باشد! تاکنون افراد زیادی از این اپلیکیشن استفاده نموده اند و حتی اگر خودتان تاکنون استفاده از این اپلیکیشن را تجربه نکرده اید قطعا دوستان و آشنایانی داشته اید که از این اپلیکیشن استفاده کرده اند؛ اگر شما به یک اپلیکیشن احتیاج دارید که بتوانید در تمامی سیستم عامل ها از آن استفاده کنید پیشنهاد می کنیم که حتما از اسکایپ استفاده کنید تا بتوانید تجربه ی تماس تصویری بسیار با کیفیتی را داشته باشید.

تماس تصویری

یکی از موضوعاتی که در خصوص اپلیکیشن اسکایپ مورد بحث می باشد این است که اسکایپ چندان پایدار نیست و یک نکته ی منفی برای این اپلیکیشن می باشد ولی به طور کلی برای رفع این مسئله باید یک اپلیکیشن دیگر نیز استفاده نمایید تا بتوانید در زمانی که اسکایپ در دسترس شما نمی باشد به راحتی از آن طریق با دوستانتان در ارتباط باشید و قطعی های مورد توجه اسکایپ را نادیده بگیرید و همچنان بتوانید تماس تصویری برقرار نمایید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

4.5/5 - (39 امتیاز)

نظرات در مورد : تماس تصویری : بهترین برنامه تماس تصویری

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *