تلگرام فیلتر شد ! خداحافظی با تلگرام برای همیشه !

تلگرام

تلگرام فیلتر شد ! خداحافظی با تلگرام برای همیشه ! دوشنبه 10 اردیبهشت 1397 ، با صدور دستور قضایی حکم فیلترینگ تلگرام صادر شد. به گزارش زوم تک به نقل از خبرگزاری میزان ، شبکه اجتماعی تلگرام از دهم اردیبهشت 97 رسما فیلتر می شود.

فیلتر کامل تلگرام به دستور قوه قضائیه

براساس گزارش منتشر شده در خبرگزاری قوه قضائیه با توجه به حکم بازپرس شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه تهران از دهم اردیبهشت تمامی اپراتور های تلفن همراه ، و تمامی اپراتور های اینترنت در ایران باید دسترسی به تلگرام را محدود کنند.

فیلتر تلگرام برای کاربران ایرانسل

براساس حکم دادسرای فرهنگ و رسانه تهران ، ایرانسل اولین اپراتوری بود که دسترسی به تلگرام را برای کاربران خود قطع کرد. در بامداد روز سه شنبه دسترسی کاربران ایرانسل به تلگرام بطور کامل قطع گردید.

فیلتر تلگرام برای کاربران رایتل

دومین اپراتوری که دسترسی به تلگرام را برای کاربران خود قطع کرد اپراتور سوم مخابرات یعنی رایتل بود. براساس گزارش کاربران ، دسترسی به تلگرام همزمان با فیلتر تلگرام در ایرانسل در اپراتور رایتل هم انجام گرفت.

برای اطلاعات بیشتر در مورد تاریخچه فیلترینگ تلگرام در ایران حتما از این صفحه دیدن کنید. این در حالی است که در دو روز گذشته مشکلات موجود در سرور های تلگرام باعث خارج شدن تلگرام از دسترس کاربرانش شده بود.

با  رفع مشکل شبکه اجتماعی تلگرام ، کاربران این شبکه اجتماعی فعالیت های خود را از سر گرفتند که پس از یک روز از آن حکم فیلترینگ این شبکه اجتماعی توسط قوه قضائیه مطرح شد.

تلگرام فیلتر شد ! خداحافظی با تلگرام برای همیشه ! نظر شما در مورد فیلترینگ تلگرام چیست؟ منتظر نظرات سازنده شما عزیزان در مورد فیلترینگ شبکه اجتماعی تلگرام هستیم.

مطالب مرتبط :

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  عواقب فیلترینگ تلگرام : اگر تلگرام فیلتر شود ؛ چه بر سر کاربران این شبکه اجتماعی خواهد آمد ؟

نظرات در مورد : تلگرام فیلتر شد ! خداحافظی با تلگرام برای همیشه !

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *