تلگرام خبر آنلاین

خبرآنلاین

همواره در دنیا و ایران خبرهای زیادی منتشر می شود و منابع خبری متعددی وجود دارد که شما می توانید برای آگاهی از خبرها از آنها استفاده نمایید.خبر آنلاین یکی از منابع خبری معتبر می باشد که در قالب سایت ، کانال تلگرامی و …. وجود دارد.

خبر آنلاین: خبر آنلاین کار خود را در سال 1387 شروع کرد و تلاش می کند که گزارش ها و آخرین تحلیل ها را از مهم ترین اتفاقات روز ایران و دنیا به صورت آنلاین در اختیار مخاطبین عزیز قرار دهد.

مشی رسانه‌‌ای خبر آنلاین تحلیلی – خبری می باشد و  اعضای تحریریه آن سعی می کنند که  از قالب ظاهری خبرها فراتر بروند و جستجوی در ظاهر و باطن حوادث داشته باشند.

از فروردین 1388 روزنامه خبر  با فرم و محتوای جدید منتشر شد،عملاً برگزیده مطالب 24 ساعت گذشته سایت «خبر آنلاین» وعرضه مکتوب آن می باشد و در واقع به عنوان یک حرکت جدید ارزیابی می شود.سایت خبرآنلاین و روزنامه خبر جز زیر مجموعه “گروه رسانه‌ای خبر”  می باشد.

شما می توانید در سایت خبرآنلاین ، خبرها را در حوزه سیاست ، اقتصاد ، دانش ، فناوری اطلاعات و …. مشاهده نمایید. همچنین می توانید در کانال خبر عضو شوید. برای عضویت تنها کافی است که روی لینک زیر کلیک نمایید و پس از وارد شدن بر روی گزینه Join در پایین صفحه کلیک نمایید تا عضویت شما انجام شود.

کانال خبر آنلاینhttps://telegram.me/khabaronline_ir

لازم است بدانید کانال های تلگرامی از جمله مواردی هستند که بسیار کاربرد داشته اند و در موارد مختلف از آنها استفاده می کنند. بسیاری از فروشگاهها،خدمات و …. از کانال تلگرام برای معرفی محصولات خود و خدماتشان استفاده می کنند.در واقع می توان اینگونه گفت که کانال های تلگرامی تاثیرات زیادی دارند و می توانند در جذب مخاطبان بیشتر به مدیران کمک کنند.

در صورتی که می خواهید جدیدترین اخبار تکنولوژی را دریافت نمایید با زوم تک همراه باشید.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ایلون ماسک: بجای فیسبوک، از اپلیکشین پیام رسان سیگنال استفاده کنید

نظرات در مورد : تلگرام خبر آنلاین

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *