تلگرام خبرگزاری ایسنا

ایسنا

تلگرام یکی از اپلیکیشن های می باشد که کاربران زیادی آن را بر روی گوشی و تبلت خود نصب کرده اند و از آن استفاده می کنند. البته تلگرام به دلیل محبوبیت های زیادی که دارد در نسخه های ویندوزی نیز قابل استفاده می باشد. امروزه فروشگاه ها و خدمات متنوعی را می بینیم که برای خود از تلگرام استفاده می کنند و کانال تلگرامی دارند ؛ به وسیله کانال تلگرام خود اقدام به معرفی محصولات و خدمات خود می نمایند و به نوعی مشتریان خود را جذب می نمایند.

در نسخه های جدید تلگرام قابلیت های زیادی وجود دارد که رسانه ها می توانند از آنها استفاده کنند. ایجاد کانال یکی از قابلیت های پر کاربرد در تلگرام می باشد.

در کانال می توان بدون محدودیت اعضا در اختیار داشت و در واقع مثل گروه نیست که برای جذب مخاطب با محدودیت روبرو شد. کانال ها به وسیله ادمین ها مدیریت می شوند و همچنین مطالب به وسیله آنها منتشر می شود.

تلگرام خبرگزاری ایسنا

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به عنوان یکی از رسانه های خبری می باشد که در تلگرام برای خود کانال دارد و شما می توانید روزانه جدیدترین خبرها را دریافت نمایید.

مخاطبینی که می خواهند در کانال تلگرام خبرگزاری ایسنا عضو باشند می توانند به آدرس telegram.me/isna94 مراجعه نمایند و بعد از اینکه صفحه تلگرامی باز شد گزینه join  را در پایین صفحه کلیک کنند تا به این طریق عضوی از کانال تلگرام خبری ایسنا باشند.

البته ایسنا در گذشته صفحات دیگری را برای خود ایجاد کرده بود که در توئیتر و اینستاگرام است و در ادامه نیز به آنها اشاره کرده ایم :

لینک صفحه رسمی ایسنا در توئیتر: https://twitter.com/isna_farsi

لینک صفحه رسمی ایسنا در اینستاگرام: https://instagram.com/isna.news

تلگرام خبرگزاری ایسنا : telegram.me/isna94

در صورتی که می خواهید از جدیدترین اخبار تکنولوژی آگاهی داشته باشید با زوم تک همراه باشید.

3/5 - (2 امتیاز)

بیشتر بخوانید  حذف تیک دوم در تلگرام

نظرات در مورد : تلگرام خبرگزاری ایسنا

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *