تلگرام خانواده سبز

خانواده سبز

خانواده سبز : دانشمندان مطالعات زیادی را انجام داده اند که نشان میدهد خواندن مجله سبب بالا رفتن هوش و ذکاوت انسان می شود. کتاب ها و مجلات برخلاف تلویزیون شما را وادار می کند که استفاده ی بیشتری از مغزتان داشته باشید و سبب باهوش تر شدن شما می شوند.علاوه بر این موارد تحقیقات نشان می دهد که خواندن مجله سبب کاهش الزایمر در افراد می شود و حافظه را افزایش میدهد و همچنین سرعت گردش خون را می تواند بالا ببرد ، در نهایت مطالعه کردن و خواندن می تواند سبب بالا رفتن سلامت شما شود. اگر شما هم به خواندن مجله عادت کنید می توانید سطح خلاقیت خودتتان را افزایش بدهید.

خانواده سبز : مجله خانواده سبز به عنوان یکی از مجلاتی است که از گذشته تا کنون مخاطبان زیادی داشته است. این مجله در در مرداد ماه 1378 شمسی در زمینه خانوادگی، اجتماعی ، فرهنگی ، ورزشی منتشر شد.  اما بعد از تلاش های زیاد خانواده سبز موفق شده که در 15مین سال انتشار خانواده سبز به عنوان یکی از پر خواننده ترین مجله ها در جهان باشد.

این مجله هر 15 روز یکبار منتشر می شود و خوانندگان آن هر بار منتظر منتشر شدن نسخه جدید آن هستند. مدیران این مجله همواره سعی می کنند که در مجلات خود از خلاقیت ، نو آوری ، جدیدترین مطالب و …. استفاده کنند. اگر شما هم سری به سایت این مجله بزنید با مطالب متفاوتی در حوزه سرگرمی ، سبک زندگی ، مسابقه ،آشپزی و … روبرو می شوید که می توانید از هر کدام که می خواهید استفاده نمایید.

خوشبختانه مجله خانواده سبز در تلگرام کانالی تشکیل داده است که کاربران عزیز برای دنبال کردن خانواده سبز می توانند در آن عضو شوند. همانطور که می دانید کانال های زیادی در تلگرام وجود دارد که ممبرهای زیادی نیز در آنها عضو می باشند و از آنها استفاده می کنند.

کانال تلگرام خانواده سبز : https://telegram.me/ksabz_magazine

3/5 - (1 امتیاز)

بیشتر بخوانید  کانال تلگرام تازه های تکنولوژی

نظرات در مورد : تلگرام خانواده سبز

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *