تلگرام در ایران دوباره در دسترس قرار گرفت

تلگرام

گویا مشکل سرورهای تلگرام در ایران نیز برطرف شد و دوباره قابل دسترس کاربران ایرانی می باشد و می توانید دوباره از این پیام رسان محبوب استفاده نمایید. تلگرام اخیرا با مشکلاتی در سرور خود رو به رو شده است که دلیل اصلی این مشکلات هنوز مشخص نیست و قطعا در روزهای آینده پاول دورف در خصوص این مشکلات بوجود آمده در سرورها توضیحاتی را به کاربران سراسر دنیا ارائه خواهد داد. طبق خبر منتشر شده علت اختلال تلگرام ۱۴ اسفند ۹۶ تلگرام ساعاتی از دسترس خارج شد.

مسائل بوجود آمده در ایران شرایط را کمی برای کاربران متشنج نموده است و برخی از افراد نا آگاه در این مواقع تصور می کنند که شاید از سوی دولت ایران این مشکل بوجود آمده باشد ولی به طورکلی هیچ یک از این مسائل مربوط به هیچ کشور و دولتی نمی باشد و گویا تلگرام قصد دارد تغییراتی اساسی در سرورهای خود ایجاد نماید و به همین دلیل است که مشکلاتی از این دست برای این پیام رسان بوجود می آید.

اکنون تنها باید منتظر باشیم تا ببینیم مسئولین تلگرام در خصوص اتفاقات و مشکلات اخیر تلگرام چه دلایلی را برای کاربران خود ارائه خواهند و قصد دارند چه پروسه ی جدیدی را در این زمینه طی نمایند؟

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تلگرام در ایران دوباره در دسترس قرار گرفت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *