تلویزیون اینستاگرام | IGTV اینستاگرام چیست ؟

تلویزیون اینستاگرام

تلویزیون اینستاگرام | IGTV اینستاگرام | اینستاگرام در همین اواخر شرایط بسیار متفاوتی را برای کاربران ایجاد نموده و بسیاری از افراد با دیدن تمامی این تغییرات و تحولات بیشتر راغب به استفاده از این شبکه ی اجتماعی شدند. شاید اکنون بپرسید کدام یک از این قابلیت ها آنقدر اهمیت داشته که توانسته چنین محبوبیتی را برای کاربران فراهم آورد؟! قابلیت بسیار بزرگ و جذابی که برای این اپلیکیشن اکنون فراهم شده است، تلویزیون اینستاگرام یا IGTV نام دارد.

اکنون با استفاده از این تلویزیون اینستاگرام می توانید ویدئوهای بیشتر از 1 دقیقه در حساب کاربری خود قرار دهید و همچنین لازم به ذکر است که از این قابلیت اینستاگرام می توانید به صورت یک اپلیکیشن جداگانه و یا از داخل خود اینستاگرام استفاده نمایید و اکنون تمامی یک میلیارد کاربر اینستاگرام در سراسر جهان از این ویژگی برخوردار می باشند.

تلویزیون اینستاگرام

تلویزیون اینستاگرام (IGTV) چیست؟

ابن بار اینستاگرام تصمیم گرفته است که به رقابت با یوتیوب بپردازد و به نوعی در گوشی های هوشمند انقلابی ایجاد نماید. به همین منظور پروژه ی IGTV در شرایطی شکل گرفت که فیسبوک اینستاگرام را مدت ها پیش خریداری کرد و پس از رسوایی های به وجود آمده برای شبکه ی اجتماعی فیسبوک، مارک زاکبرگ تصمیم گرفت که تمامی تلاش های خود را بر روی اینستاگرام متمرکز نماید و از این طریق تمامی اتهامات وارد بر خود را برطرف نماید.

اکنون در IGTV تمامی ویدئوها به صورت عمودی پخش می گردند، دقیقا به همان صورت که گوشی های به هنگام پخش ویدئو با چرخش تصویر به صورت عمودی در می آیند. زمانی که کاربران از IGTV به صورت یک اپلیکیشن مستقل استفاده می نمایند به صورت کاملا خودکار ویدئوهای مختلف به صورت یک تلویزیون قابل مشاهده می شوند. در IGTV کاملا مشابه با تلویزیون می توانید کانال های مختلف را دنبال کنید و به راحتی ویدئوهای آن ها را تماشا کنید.

در این قابلیت محدودیت زمانی ویدئو ها از یک دقیقه به 1 ساعت افزایش پیدا کرده که برای بسیاری از شبکه های تلویزیونی و بسیاری از سلبریتی ها و افراد معروف به عنوان یک قابلیت مهم و کاربردی به شمار می آید. شما برای دیدن ویدئوهای مختلف در اینستاگرام (ویدئوهای 1 دقیقه ای) چه کاری انجام می دادید؟! در IGTV نیز دقیقا این شرایط وجود دارد و به همان روش می توانید ویدئوهای دیگر را مشاهده نمایید.

بیشتر بخوانید  چگونگی گذاشتن لایو استوری دو نفره در اینستاگرام

تلویزیون اینستاگرام

البته لازم به ذکر است که در اینجا دسته بندی های مختلف با نام های For You ،Popular ،Following و Continue Watching قرار گرفته که می توانید کانال هایی را از این طریق فالو کرده و ویدئوهای آن ها را مشاهده نمایید. آیکون این قابلیت در کنار علامت موشک مربوط به آیکون دایرکت اینستاگرام قرار گرفته است و با مشاهده ی ویدئوهای IGTV می توانید حتی نظرات مختلف و لایک کردن ویدئو و حتی ارسال پیام خصوصی به دایرکت کاربران ارسال نمایید.

همانطور که در ابتدای این بخش ذکر کردیم اینستاگرام به منظور رقابت با یوتیوب این قابلیت را طراحی نمود و از سلبریتی ها و افراد معروف دعوت به عمل آورد که ویدئوهای خود را در این بخش آپلود نموده و از این قابلیت برای پیشرفت آن حمایت نمایند. برخی نیز عقیده دارند که این اپلیکیشن به عنوان یک جایگزینی برای تلویزیون خواهد شد چرا که بسیاری از شبکه های تلویزیونی نیز برنامه ای خود را در IGTV قرار می دهند و قابل دسترس می باشند. لازم به ذکر است که این قابلیت برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS ارائه شده است.

 

دیدگاه شما در خصوص این قابلیت نو ظهور چیست؟! نظرات خود را با زوم تک در میان بگذارید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تلویزیون اینستاگرام | IGTV اینستاگرام چیست ؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *