تلوزیون تجاری Smart Signage TV سامسونگ

در عصر حاضر تبلیغات جایگاه خاصی بین فروشندگان و خریداران به خود اختصاص داده است. اول می خواهیم با یک مثال شروع کنیم:

شاید تا بحال زیاد دیده باشید که بسیاری از مغازه داران یا صاحبان فروشگاه و حتی برخی مکان های خرید برای تبلیغات اجناس و کالا های خود از تلوزیون ها و برخی وسایل رسانه ای استفاده می کنند. این وسایل نه بازده خوبی را دارا هستند و نه اطلاع رسانی خوب و با کیفیتی را به مشتری تحویل می دهند. این نوع فروشگاه ها حتی با تلوزیون های روشن و اتلاف برق می خواهند بهترین و بالاترین بازار را نسیب خود نمایند.

یا مثلا در مطب دکتر ها و آرایشگاه ها و برخی مکان های عمومی دیگر از بشر های خاصی برای تبلیغات خود استفاده می نمایند که این نوع تبلیغ هم مناسب نیوده و بازده آنچنانی برای صاحب خود نمی دهد. اما راهکار واقعی چیست؟

شرکت سامسونگ به تازگی تلوزیون های هوشمند و کم مصرف جدیدی را با نام Samsung Smart Signage TV وارد بازار نموده که این تلوزیون ها قادر هستند 16 ساعت متوالی علاوه بر نمایش کانال های تلوزیونی و ماهواره ای در گوشه صفحه نمایش هم تبلیغات شما را نمایش دهند که در عکس زیر شاهد این واقعیت هستید.

sstv-3

روش نصب و راه اندازی این تلوزیون هوشمند نیاز به متخصص خاصی نداشته و شما با داشتن اندک اطلاعات در زمینه مذکور می توانید از این تلوزیون بهترین کارایی را به عمل آورید. برای این کار شما می توانید از یک لپ تاپ یا موبایل و یا تبلت محتوای تبلیغاتی خود را به تلوزیون منتقل نمایید که برای این کار به یک نرم افزار تولید محتوا هم نیاز دارید که سامسونگ در پکیج تلوزیون Samsung Smart Signage TV فکر همه ی کار ها را کرده و همه ی آنها را برای شما فراهم نموده است. البته این مورد را هم باید خاطر نشان شویم که این تلوزیون هوشمند قابلیت اتصال به وای فای را نیز دارد که از این طریق می توانید اطلاعات خود را به تلوزیون منتقل نمایید.

sstv-2

نرم‌افزار Express   Magic Info

Magic Info Express نام یک نرم افزار است که سامسونگ روی تلوزیون خود به صورت پیشفرض قرار داده و این نرم افزار قابلیت اتصال به گوکل پلی و اپ استور را دارد که کاربران می توانند با دستگاه آندرویدی یا IOS خود وارد این نرم افزار شده و از بین 200 قالب یکی را به انتخاب خود برای رابط کاربری این تلوزیون برگزینند. که این قالب ها هر کدام در موضوع و طرح متفاوتی مانند قالب رستوران ، فروشگاه ، و… می باشند. با این کار کاربران و یا صاحبان فروشگاه ها و یا رستوران ها می توانند با کابل USB و یا WIFI اطلاعات خود را از موبایل یا لپ تاپ به تلوزیون منتقل نمایند.

همچنین یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار منحصر به فرد این است که در طور روز می تواند زمان بندی پخش محتوای خود را در طول زمان تغییر دهد. به طور مثال یک رستوران می تواند با در شیفت صبح خود قیمت کل محصول را بفروشد ولی در شیفت بعد از ظهر دستگاه به انتخاب شما می تواند تخفیف درصدی برای محصول مورد نظر به مشتریان نمایش دهد که این می تواند بهترین گزینه برای کسانی باشد که می خواهند در فروشگاه یا رستوران خود علاوه بر پخش تلوزیون تبلیغات نیز نمایش دهند.

کنترل هوشمند این دستگاه به گونه ای طراحی شده که می تواند موارد کنترلی قابل توجهی را بر عهده بگیرد به گونه ای که کنترل این تلوزیون تجاری قادر است تا علاوه بر کم و زیاد کردن صدای تلوزیون و تبلیغات خود موارد توقف نمایش ، هدایت به جلو ، حذف برخی قسمت ها را نیز انجام دهد.

این تلوزیون در دو نسخه 40 و 48 اینچی با نام های تجاری   RM40D و RM48D  در بازار به فروش می رسد و دارای کیفیت  Full HD 1080  نیز می باشند.

تلوزیون تجاری سامسونگ از پورت های  TV (Antenna)، HDMI، RGB (PC)، USB پشتیبانی می کند که کاربران می توانند با درگاه های اتصالی هر نوع تصویر و تبلیغ خود را روی تلوزیون به نمایش بگذارند.

همچنین این نمایشگر از قابلیت های Video و Picture نیز پشتیبانی می کند. زیبایی در کنار کیفیت با طرح مفهومی بی نظیر این محصول را به یکی از پر طرفدار ترین محصولات بازار تبدیل نموده است. توصیه می کنیم این محصول جدید سامسونگ را خریداری نموده و بهترین بازده را از آن کسب نمایید.

منبع : زوم تک

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تلوزیون تجاری Smart Signage TV سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *