تلفن همراه Doogee Mix تقلیدی از Xiaomi Mi Mix

تاکنون رقبای باختری که برند “Xiaomi” را به تقلید از آثار دیگران متهم کرده بودند، هم اکنون هدفشان را بر روی تقلید آثار این برند متمرکز کرده اند.

اخیرا تولیدکننده چینی “Doogee” از تلفن همراه تاثیرگذار خود با انحنای کمتر تحت عنوان “Doogee Mix” پرده برداری کرد. و خوشبختانه یا متاسفانه این تلفن همراه تقریبا مقلدگری ای از تلفن همراه سال گذشته “Xiaomi Mi Mix” می باشد.

برند “Doogee” درست همانند برند “Xiaomi” مشخصه انحنای کمتر را جزء برترین مشخصات خود قرار داده است. در واقع، برند “Doogee” نخستین شرکت چینی ای نیست که با تعدادی از ارزان ترین تلفن های همراه با صفحه نمایش های موثر و گیرای خود به بدرقه مشخصه انحنای کمتر رفته است.

اصلیترین تفاوت های بینابین دو تلفن همراه “Doogee Mix” و “Xiaomi Mi Mix” اندازه صفحه نمایش کوچکتر، قطعات ارزان تر و علاوه بر این ها، دکمه فیزیکی خانه در جلو می باشند.

بنا به گزارشات، تلفن همراه “Doogee Mix” دارای صفحه نمایش 5.5-اینچ فول اچ-دی ALOMED (در مقایسه با صفحه نمایش 6.4-اینچ Xiaomi Mi Mix)، پردازنده MediaTek Helio P25، رم 4 گیگابایت و فضای ذخیره سازی 64 گیگابایت می باشد.

نسخه بالاتر این تلفن همراه با پردازنده Helio X30، رم 6 گیگابایت و فضای ذخیره سازی 128 گیگابایت عرضه خواهد شد. اما هر دوی این تلفن های همراه با دو دوربین (8 و 16 مگاپیکسل) در پشت و دوربین 5 مگاپیکسل در جلو تولید خواهند شد.

هنوز هیچ اطلاعات دیگری مبنا بر قیمت گذاری و در دسترس بودن این تلفن همراه منتشر نشده است اما بسیار بعید است که این تلفن همراه خارج از چین عرضه شود.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تلفن همراه Doogee Mix تقلیدی از Xiaomi Mi Mix

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *