تلاش های کمپانی آنر برای تبدیل شدن به غول بزرگ تولید کننده ی گوشی های هوشمند در هند

کمپانی آنر

در حال حاضر شرکت شیائومی نخستین و بزرگ ترین کمپانی تولید کننده ی گوشی های هوشمند در کشور پهناور هند می باشد. این شرکت معتبر و فعال توانسته است که در سه ماهه ی سوم سال ۲۰۱۷ بیش از 9.2 میلیون دستگاه گوشی موبایل اسمارت در کشور هند بفروشد، با این که این خبر خوب و دل گرم کننده ای برای کمپانی شیائومی به حساب می آید اما آن ها باید از این به بعد بیش تر از قبل تلاش کنند به این دلیل که شرکت های رقیب مثل شرکت در حال توسعه ی آنر اعلام کرده است که قصد دارد با برنامه ریزی های بسیاری که در فکر دارد در سال ۲۰۲۰ این مقام را از شرکت شیائومی بگیرد و خود به بزرگ ترین شرکت این عرصه تبدیل شود.

این ادعا برای شرکتی مثل شرکت آنر بسیار دور از انتظار است زیرا با وجود این که شرکت آنر این سخن را گفته است ولی این شرکت در حال حاضر در بین ۵ برند برتر و محبوب این کشور قرار ندارد. البته طبق اتفاقات موجود در بازار موبایل نمیتوان گفت که دست رسی به این هدف غیر ممکن و محال است برای مثال شرکت شیائومی سه سال قبل توانسته بود که در مدت سه ماه تنها صد هزار گوشی هوشمند را به فروش برساند اما در حال حاضر می بینیم که این عدد برای این شرکت بسیار بیشتر شده است.

کمپانی آنرجرج ژاوو به عنوان مدیر عامل کمپانی آنر در هفته گذشته به طور رسمی اعلام کرد که این شرکت در نظر دارد تا گوشی های هوشمند با ارزش بیشتری را در کشور هند عرضه کند، طبق گفته های موجود قیمت این گوشی ها از مبلغ ۱۵۵ دلار تجاوز نخواهد کرد، این قیمت گفته شده مشابه فیمت بیشتر گوشی های موجود در بازار برند شیائومی است. همان طور که می دانید به تازگی گوشی هوشمند جدید آنر ایکس ۷ در کشور هند منتشر شد و طبق گفته های آقای شاوو این گوشی هوشمند در کشور هند تولید می شود. این حالت به وجود آمده نشان می دهد که این شرکت نیز مثل شرکت شیائومی یکی از طرف داران و موافقان حضور در بازار هند است.

بیشتر بخوانید  معرفی آنر View20 ؛ پرچمداری از تبار چین

در طی دو سه سال گذشته بسیاری از غول های عرصه ی گوشی و ارتباطات به این موضوع که بازار کشور هند یکی از بازار های بسیار مهم و استراتژیک در صنعت موبایل است، پی برده اند. در حال حاضر کمپانی شیائومی در کشور هند سه کارخانه ی بزرگ تولید گوشی اسمارت دارد و به علاوه در حال ساخت پاور بانک نیز است. با توجه به گفته های جدید شرکت آنر باید منتظر احداث کارخانه های این شرکت در هند باشیم.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تلاش های کمپانی آنر برای تبدیل شدن به غول بزرگ تولید کننده ی گوشی های هوشمند در هند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *