تفاوت گوشی وان پلاس 5 در برابر گوشی وان پلاس 5T

وان پلاس

طبق عرف هر ساله شرکت وان پلاس نسخه ی جدید از گوشی های هوشمند خود را با اضافه کردن یک حرف T به آخر اسم آن معرفی کرد. این گوشی جدید دارای ویژگی هایی است که در پایین به طور مختصر به برخی از آنها می پردازیم.

صفحه نمایش این گوشی با ابعاد ۶ اینچی با نسبت ۱۸:۹ عرضه خواهد شد طراحی صفحه نمایش این گوشی فرق چندانی با مدل های موجود در بازار ندارد. نبودن کلید های فیزیکی در طراحی این گوشی طراحی و ظاهری خیلی خوب به آن داده است، در پایین صفحه نمایش این گوشی، کلید Home وجود دارد که اثر انگشت نیز بر روی همین کلید کار می کند.

برخی از منابع مختلف خبرهایی درباره سیستم تشخیص چهره می دهند که ممکن است جای حسگر اثر انگشت را در این گوشی بگیرد. کاربران با محدودیت هایی درباره خرید این گوشی مواجه هستند که یکی از مهمترین این مشکلات قیمت بالای آن است و باعث شده خریداران درباره ی خرید این گوشی به فکر فرو روند و از خرید این گوشی صرف نظر کنند.

اخیرا اگر خبرهای این کمپانی را دنبال کرده باشید، قطعا این موضوع را می دانید که بسیاری از کاربران این گوشی های هوشمند از خرید این گوشی امتناع کرده اند، زیرا این کمپانی گویا به تمامی اطلاعات داخل گوشی کاربرانش دسترسی داشته و تنها مسئله اینجاست که بدون کسب اجازه از آنها این اتفاق افتاده است! و مدیران این شرکت اعلام کرده اند که دلیل این موضوع بخاطر ارائه ی خدمات بیشتر و بهتر به کاربران می باشد و این دلیل منطقی نمی باشد.

در آخر باید منتظر باشیم تا ببینیم این کمپانی به چه صورت می تواند رضایت مشتریان خود را جلب نماید تا دوباره بتوانند به محصولات این کمپانی اعتماد نمایند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر رندر وان پلاس Ace 2 Pro

نظرات در مورد : تفاوت گوشی وان پلاس 5 در برابر گوشی وان پلاس 5T

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *