تغییر عکس پروفایل در اینستاگرام

تعویض عکس پروفایل

تغییر عکس پروفایل در اینستاگرام : اینستاگرام امروزه از اپلیکیشن های است که بیشتر کاربران از آن استفاده می کنند ؛ در اصل این اپلیکیشن ساده ترین راهی می باشد که شما می توانید عکس ها و فیلم هایتان را با دوستانتان به اشتراک بگذارید علاوه بر آن شما می توانید دوستانی را که عکس ها و فیلم های جالبی را منتشر می کننند دنبال کنید .اینستاگرام قابلیت های زیادی دارد که کاربران می توانند از آنها استفاده کنند ؛ اشتراک گذاری عکس و فیلم ، دایرکت و …. . شما در اینستاگرام می توانید پروفایل خود را خصوصی یا عمومی کنید ؛ اگر شما وضعیت را بر روی عمومی قرار دهید همه  می توانند پست های شما را مشاهده کنند اما اگر خصوصی را انتخاب کنید تنها افرادی قادر به مشاهده پروفایل شما هستند که در لیست فالور های شما قرار دارند . شما می توانید بر روی پروفایل خود یک عکس قرار دهید اما گاه کاربران در عوض کردن عکس  پروفایل خود به مشکل بر میخورند ، این پست را برای عزیزان قرار داده ایم تا دیگر با مشکلات تعویض پروفایل روبرو نشوند . ( با زوم تک همراه باشید).

 

چگونه می توانیم تصویر پروفایلمان را در اینستاگرام تعویض نماییم ؟ این کار به سادگی امکان پذیر است تنها کافیست مراحل زیر را دنبال کنید . 

1)برای شروع باید وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید. 

2) بر روی Edit Profile کلیک نمایید 

تعویض عکس پروفایل اینستاگرام

 

3)در این قسمت باید گزینه change Profile Photo  را لمس کنید . 

تعویض عکس پروفایل4)هم اکنون می توانید با استفاده از گزینه Choose from Library  یک عکس از گالریتان انتخاب نمایید و سپس Done  را لمس کنید.  ( دقت کنید اگر می خواهید همان لحظه عکس بگیرید باید گزینه Take Photo را انتخاب نمایید) . 

تعویض عکس پروفایل

 

به همین سادگی پروفایل شما تغییر خواهد کرد. 

اگر اپلیکیشن اینستاگرام را بر روی گوشی خود نصب نکرده اید می توانید از لینک زیر برای دانلود و نصب آن اقدام فرمایید .

 

در صورتی که سوالی در مورد  تغییر عکس پروفایل در اینستاگرام  دارید می توانید از قسمت دیدگاه ها مطرح نمایید. حتما از بخش آموزش اینستاگرام هم دیدن فرمایید.

3/5 - (2 امتیاز)

بیشتر بخوانید  ریکوئست در اینستاگرام چیست ؟

نظرات در مورد : تغییر عکس پروفایل در اینستاگرام

8 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام من نمیتوانم عکس پروفایل اینیستامو عوض کنم همش اخطار :متاسفانه نتوانستیم عکس نمایه تان را بروز رسانی کنیم لطفا از اتصال اینترنت خود مطمئن شوید و بعدا دوباره امتحان کنید ، خواهش میکنم راهنماییم کنید هر کاری کردم نشده .

    1. مشکل احتمالا از اینترنت شماست اگر دیدید تکرار میشه یبار از اکاننتتون بیاید بیرون و دوباره وارد بشید یا پسوردتون رو با اسمسی که اینستا براتون ارسال میکنه عوض کنید

  2. سلام
    من میخوام عکس پروفایل اینستگرامم را عوض کنم

    ولی پیغام میده اینترنت شما وصل نیست
    از اتصال اینترنت مطمین شوید و بعد از چند دقیقه دوباره امتحان کنید

    متاسفانه همش این پیغامو میده
    اگر راهنماییم کنید ممنون میشم

  3. سلام
    من هرچی عکس پرو فایل اینستا می خوان عوض کنم ارور میده حتی اینستا حذف ونصب کردم.با v p nرفتم جواب نمیده چکارکنم.

  4. سلام من نمیتونم عکس پروفایل اینستاگرامم رو تغییر بدم اخطار اینو کیده که اینترنت وصل نیست ولی با وای فایدو اینترنت خطم هم امتحان کردم ولی مشکل حل نشد لطفا راهنماییم کنین