تغییر آیکون های مایکروسافت آفیس بخشی از بروزرسانی های مایکروسافت می باشد

مایکروسافت آفیس

گویا ردموندی ها تصمیم دارند تا یک سری تغییرات اساسی در نرم افزار خود اعمال نمایند و به احتمال تصمیم دارد تا ابتدا از تغییر طراحی آیکون ها استفاده نماید. در این میان بسیاری از خبرها و شایعات اطلاعاتی جدید را منتشر نموده اند و طراحی آیکون های آن را حدس زده اند ولی بر اساس ویدئوی منتشر شده گویا مایکروسافت تصمیماتی در مورد طراحی آیکون ها گرفته است.

تغییر آیکون های مایکروسافت آفیس

ردموندی ها دیروز به طور مستقیم و رسما اعلام نمود که تصمیم دارد آیکون‌ های مجمو‌عه‌ نرم‌ افزارهای آفیس را بروزرسانی نماید تا از این روش، تمرکز بیشتری بر روی طراحی نرم‌ افزارهای متفاوت آفیس داشته باشد. در طول 5 سال گذشته، این اولین بار است که کمپانی مایکروسافت اقدام به تغییر آیکون‌ های مجموعه ی آفیس می‌ زند. آیکون‌ های جدید، طراحی ساده و در عین‌ حال جدید دارند و در همه ی نسخه‌ های نرم افزار آفیس 2018 بر روی پلتفرم‌ های مختلف، از آن‌ ها استفاده خواهند کرد. مجموعه‌ ی نرم‌افزار آفیس در حال حاضر برای سیستم‌ عامل‌ های ویندوز، مک، iOS واندروید در دسترس می باشد؛ کمپانی مایکروسافت در طول چند وقت گذشته تلاش نموده تا به طور ماهیانه این نرم‌ افزار را با بروزرسانی هایی رو‌ به‌ رو نماید.

مایکروسافت آفیس

آیکون‌ های آفیس جدید، طوری طراحی شده‌ اند تا انعکاس دهنده ی تغییرات جدید نرم‌ افزار Microsoft Office باشند؛ تغییراتی که شامل قابلیت های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی،‌ قابلیت های جدید مبتنی بر همکاری و … را در نرم‌افزارهای متفاوت مانند Word، Exel، Powerpoint و Outlook می‌ شود. آیکون‌ های جدید Office 2019 با تمامی تغییراتی که داشته اند و در آن‌ ها تاکید کمتری بر روی حروف مشاهده می گردد ولی هنوز آشنا می باشند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: theverge

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تغییر آیکون های مایکروسافت آفیس بخشی از بروزرسانی های مایکروسافت می باشد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *