تغییرات واتس اپ در آپدیت جدید چیست؟

تغییرات واتس در آپدیت جدید چیست؟

واتس اپ قابلیت های جدیدی به برنامه اندروید خود اضافه کرده، از جمله قابلیت نشانه گذاری به عنوان خوانده نشده و در کنار آن انتخاب اعلان ها و غیره.
پر طرفدار ترین سرویس پیام رسانی آپدیت در حال انتشار آپدیت جدید خود و رفتن از ورژن ۲.۱۲.۱۸۹ به ورژن ۲.۱۲.۱۹۴ است.
آپدیت برنامه اندرویدی واتس اپ، تنظیمات انتخابی اعلانات را برای گروه ها و تک تک مخاطبان به ارمغان می آورد. این تنظیم جدید را میتوانید در صفحه جزئیات گروه ها و مخاطبان دقیقا زیر جعبه رسانه ها پیدا کنید.
جعبه تنظیمات اعلانات شامل گزینه هایی برای بی صدا کردن و خاموش کردن اعلانات در کنار گزینه هایی که امکان شخصی سازی اعلانات را میدهند نیز هست. این قابلیت به کاربران اجازه میدهد برای هر کاربر به صورت جداگانه، مدت ویبره، صدا و گزینه هایی دیگر را انتخاب کنند.

این آپدیت همچنین قابلیتی که بیشتر از همه انتظارش را میکشیدیم با خود آورده. امکان نشان گذاری پیام ها به عنوان خوانده نشده. برای استفاده از این قابلیت فقط کافی ست روی هر پیامی که میخواهید نگه دارید. باید به این موضوع اشاره کرد که تغییر علامت پیام ها به عنوان خوانده نشده، روی علامت طرف فرستنده تغییری ایجاد نمیکند و فقط در سمت شخص دریافت کننده تغییر ایجاد خواهد شد. این گزینه برای وقتی مناسب است که شما میخواهید در آینده به یک چت برگردید. آپدیت اندرویدی واتس اپ همچنین گزینه ای برای برقراری تماس هایی با استفاده کمتر از دیتای اینترنت ارائه میدهد، که در مکان هایی که اتصال محدود است میتواند مفید باشد. تغییر دیگری که گفته میشود در آپدیت جدید اعمال شده، این است که واتس اپ بار دیگر امکان پشتیبان گیری در گوگل درایو و بازگردانی را به برنامه اضافه میکند. این قابلیت در آپریل وارد واتس اپ شد اما به سرعت از آن حذف شد.

وارد شدن آپدیت جدید به گوگل پلی مدتی طول خواهد کشید، هنوز ورژن ۲.۱۲.۱۷۶ این برنامه در هند عرضه میشود. بنابراین کاربران باید کمی بیشتر صبر کنند. این آپدیت جدید واتس اپ اولین بار توسط پلیس اندروید گزارش شد. کسانی که نمیتوانند صبر کنند تا از این آپدیت استفاده کنند میتوانند به صفحه این برنامه رفته و آخرین ورژن آن را دریافت کنند.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  افزایش مهلت زمانی پاک کردن پیام های ارسال شده در واتساپ

نظرات در مورد : تغییرات واتس اپ در آپدیت جدید چیست؟

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام چراانلاینهایاتاریخ آخرین آنلاین مخاطبینم نشون داده نمیشود لطفابرام توصیح بدید