تعداد 365 حساب بانکی توسط یک پسر 22 ساله ی تهرانی هک شد

پسر 22 ساله ی تهرانی

سرهنگ کاکوان، رئیس پلیس فتا، از دستگیری یک پسر 22 ساله ی تهرانی به جرم هک 365 حساب بانکی خبر داد. به گفته ی ایشان گویا این نوجوان 22 ساله با طراحی یک سایت خرید اینترنتی، شرایط فروش محصولات سایت خود را به صورتی اعلام کرده بود که باید هرکسی که قصد خرید از این سایت را داشت عضو شود و سپس خرید انجام دهد. هزینه ی عضویت در این سایت نیز مبلغ 1000 تومان در نظر گرفته شده بود.

گویا افرادی که قصد عضویت داشتند به هنگم پرداخت پول به یک صفحه ی جعلی هدایت می شدند و زمانی که شماره کارت و اطلاعات کارت خود را در آنجا وارد می کردند، تمامی اطلاعات کارت بانکی شان در اختیار این نوجوان 22 ساله قرار می گرفت. رئیس پلیس فتا اعلام کرد که پس از پیگیری های متعدد امنیتی، بالاخره این نوجوان 22 ساله دستگیر شد و پس از بررسی های کیفری، علاوه بر اینکه هیچ سابقه ی کیفری و حتی تحصیلات دانشگاهی نداشت، به تمامی روش های هک از قبیل “فیشینگ” آشنا بوده است.

گویا این نوجوان 22 ساله در طی یک هفته توانسته بود اطلاعات 365 حساب بانکی را در اختیار خود قرار دهد ولی فقط موفق شده بود که از تعداد 21 حساب بانکی، 90 میلیون تومان را برداشت کرده و به حساب خود واریز نماید. اکنون تحقیقات نیز ادامه داشته و پلیس فتا درحال بررسی این موضوع می باشد تا شاید تعداد قربانیان بیشتری را در این باره پیدا کند.

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  هکر های چینی به دانشگاه کانکتیکات حمله کرده اند

نظرات در مورد : تعداد 365 حساب بانکی توسط یک پسر 22 ساله ی تهرانی هک شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *