تعداد کاربران تلگرام به چه میزان کاهش داشته؟!

تعداد کاربران تلگرام

کاهش تعداد کاربران تلگرام | یکی از اعضای نظارت مجلس در شورای عالی فضای مجازی، رمضانعلی صبحانی فر در گفتگو با خبرنگاران در خصوص پیام رسان های داخلی اظهار کرد:

تاکنون با این وجود که دولت از پیام رسان های داخلی حمایت کافی را نداشته است ولی تعداد کاربران این پیام رسان ها 20 درصد افزایش داشته و به نوعی تعدادی از کاربران ایرانی تصمیم داشته اند تا از پیام رسان های داخلی استفاده نمایند.

ایشان با اشاره به ضرورت حمایت دولت از پیام رسان های داخلی افزود:

افزایش نعداد کاربران پیام رسان های داخلی از 5 میلیون به 7 میلیون بیانگر این موضوع می باشد که در این اواخر کاربران زیادی توانسته اند تا به پیام رسان ای داخلی اعتماد نمایند  که در این شرایط دولت به عنوان قوه ی مجریه باید تمامی بسترهای لازم را برای توسعه ی پیام رسان های داخلی فراهم نماید.

یکی از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس در صحبت های خود گفت:

میزان استفاده ی کاربران ایرانی از پیام رسان های داخلی به اندازه ی 4 برابر افزایش نشان داده و بر اساس برآوردهای صورت پذیرفته و آمار منتشر شده، نزدیک به 30 میلیون کاربر ایرانی در پیام رسان های داخلی عضویت دارند و اکنون لازم است تا دولت به منظور تقویت این پیام رسان دست به حمایت بیشتر داشته باشد.

رمضانعلی سبحانی فر نیز با اشاره به این موضوع که تعداد کاربران ایرانی تلگرام از زمان فیلتر شدن تاکنون به میزان 10 درصد کاهش یافته است، گفت:

اساسا هر کشوری در زمینه ی فضای مجازی برای تمامی مخاطبان خود امنیت ایجاد می نماید، در نتیجه میزان توسعه ی فضای مجازی داخلی ارتباط مستقیمی با افزایش میزان امنیت این فضا برای کاربران را دارا می باشد.

سبحانی فر در انتهای صحبت های خود اظهار نمود که محیط پیام رسان های خارجی نظیر تلگرام، هم اکنون برای کاربران ایرانی نا امن می باشد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  دیگر تعرفه اینترنت در زمان استفاده از پیام رسان سروش رایگان نیست

نظرات در مورد : تعداد کاربران تلگرام به چه میزان کاهش داشته؟!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *