تعداد مشترکین فعال تلفن همراه در ایران رکورد سال های قبل خود را شکست

مشترکین فعال تلفن همراه

مشترکین فعال تلفن همراه | اگر به زندگی خود توجه کنید خواهید دید که مدت زمان زیادی را به استفاده از گوشی هوشمند خود اختصاص می دهید و تقریبا بسیاری از کارهای خود را با استفاده از گوشیتان به انجام می رسانید. در این میان گوشی تلفن همراه برای بسیاری از افراد به عنوان یک عضو جدایی ناپذیر از زندگی تبدیل شده است.

مشترکین فعال تلفن همراه

گوشی های تلفن همراه قسمتی پررنگ از وچود تکنولوژی در زندگی روزمره‌ ی افراد هستند. گوشی های هوشمند به کاربران این توانایی را می‌ دهند تا جدیدترین اخبار،‌ اطلاعات،‌ ارتباطات،‌ سرگرمی،‌ هنر، موسیقی و حتی جدیدترین فیلم‌ ها و انواع محتوا را در کیف یا جیب خود به همراه داشته باشیم. این اطمینان تا اندازه ای رشد یافته است که استفاده از دو گوشی هوشمند توسط افراد، به هیچ عنوان تعجب‌ برانگیز نمی باشد؛ چه برسد به اینکه شخصی چندین سیم‌ کارت فعال هم داشته باشد.

مشترکین فعال تلفن همراه

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی مرکز آمار ایران تعداد مشترکینی که تلفن همراه مشغول به کار در کشور دارند، در سال 1396 با افزایش رشد 7.5 درصدی نسبت به سال گذشته به 88 میلیون گوشی فعال رسیده است. زمانی که جمعیت فعلی ایران بر اساس آمارها حدود 80 میلیون نفر در نظر گرفته شد، این آمار بیان می دارد که تعداد مشترکین گوشی های هوشمند مشغول به کار، از جمعیت افراد کشور بیشتر شده است. بر اساس همین آمار تعداد مشترکین گوشی هوشمند در سال 1396 نسبت به 10 سال قبل با رشد بسیار زیاد معادل 474 درصد افزایش، همراه بوده است.

تمامی این آمارها نشان می‌ دهند که موبایل‌ ها به محصولاتی فوق العاده قدرتمند تبدیل شده‌ اند، به علاوه، پتانسیلی فوق‌ العاده به منظور رشد بازار تکنولوژی، جایگاه مهمی در رشد و شکوفایی انواع کسب‌ و کارها و استارتاپ‌ های جدید و قدرتمند می‌ تواند داشته باشند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بازیابی رمز عبور دیسکورد ( Discord): 4 راه برای تغییر یا بازگردانی+تصاویر راهنما

نظرات در مورد : تعداد مشترکین فعال تلفن همراه در ایران رکورد سال های قبل خود را شکست

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *