تعداد افرادی که بر سر سلفی گرفتن می میرند افزایش داشته است

سلفی

مرگ و میر بر سر سلفی | یکی از علایق افراد این است که اساسا با استفاده از گوشی هوشمند خود در هر کجایی هستند عکس های سلفی دریافت نمایند. همین موضوعات سبب شده است که برخی از کاربران در مکان های بسیار خطرناکی اقدام به گرفتن عکس های سلفی نمایند.

مرگ و میر بر سر سلفی !

بر اساس بررسی های صورت گرفته از سال 2011 میلادی نشان می دهد که غرق شدن و برخورد با وسایل نقلیه به دلیل بی دقتی در هنگام گرفتن گرفتن تصاویر سلفی یکی از عوامل اصلی مرگ و میر اشخاصی است که به همین دلیل جان خود را از دست داده اند. از هر 10 نفر که به دلیل سلفی گرفتن در جهان جان خود را از دست می دهند، 7 نفر مرد و 3 نفر زن گزارش شده است. در بین گروه های سنی متفاوت نیز افراد 20 تا 29 ساله بیشتر از سایر رده های سنی به این علت جان خود را از دست می دهند.

سلفی

یکی از پژوهشگران در این خصوص می گوید باید نقاطی در جهان را به عنوان نقاطی که سلفی گرفتن در آن ها ممنوع می باشد، مشخص نمود تا افراد در چنین مناطقی حق گرفتن عکس های سلفی را نداشته باشند. مدتی قبل چنین کاری در بعضی نقاط محبوب جهانگردان در کشور هند صورت پذیرفت. تعداد کل اشخاصی که در زمان سلفی گرفتن از ماه اکتبر سال 2011 میلادی تا ماه نوامبر سال 2017 میلادی جان خود را از دست داده اند به 259 نفر می رسد که حدود 70 نفر از آن ها غرق شده، 51 نفر با یک خودرو تصادف کرده اند و 48 نفر نیز سقوط کرده اند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  چگونه از فاصله خیلی نزدیک عکاسی کنیم ؟

نظرات در مورد : تعداد افرادی که بر سر سلفی گرفتن می میرند افزایش داشته است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *