تصویر جدیدی از پردازنده آیفون 7 لورفت!

انتظار می رود در هفتم سپتامبر اپل از آیفون های جدیدش پرده بردارد. تاکنون شایعات بسیاری در مورد آیفون 7 و آیفون 7 پلاس (یا Pro) شنیده ایم و تصاویری نیز از آنها به بیرون درز کرده ولی اکثر این تصاویر در مورد نمای بیرونی این اسمارتفون ها بوده است. ولی امروز یک عکس در رسانه ها در حال دست به دست شدن است که به نظر می رسد مربوط به پردازنده این تلفن های هوشمند است.

البته این تصویر اطلاعات زیادی به ما نمی دهد و صرفا چیزی را به اثبات می رساند که خودمان هم انتظارش را داشتیم. این پردازنده ها طبق رسم هر ساله اپل نسبت به نسخه قبلی خود با یک شماره افزایش A10 نام گرفتند.

پردازنده آیفون های جدید

پردازنده A9 اپل نسبت به نسل قبلی خود A8 حدود 70% بهبود در کارایی را داشت که اگر همین روند در A10 هم صدق کند آیفون های امسال نسبت به نسل قبلی خود برتری قابل توجهی در سرعت اجرای اپلیکیشن ها و بازی ها را خواهند داشت ولی درکل و استفاده ی روزمره ی عادی تغییر قابل توجهی نخواهد بود.

از زمانی که اپل شروع به طراحی پردازنده های خودش کرد(A4 در آیپد), مشاهده کرده ایم که هرساله قدرت پردازش گرافیکی و سرعت محاسبات آنها افزایش می یابد.با اینکه تعداد هسته ها و سرعت ریزپردازنده های پردازنده های کوالکام بالاتر است اما این پردازنده ها حتی از چیپ های کوالکام هم بهتر عمل می کنند.

دلیل اصلی بهتر عمل کردن این چیپ ها هماهنگی بالای آن با سیستم عامل اپل است.

منبع:Mashable

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سری آیفون 15 سرعت شارژ 35 واتی دارند

نظرات در مورد : تصویر جدیدی از پردازنده آیفون 7 لورفت!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *