تصویری از اولین نمونه گوشی Xiaomi Mi Mix 2 که تقریبا بدون حاشیه است

تصویری از اولین نمونه گوشی Xiaomi Mi Mix 2 که تقریبا بدون حاشیه است

تصویری از اولین نمونه گوشی Xiaomi Mi Mix 2 که تقریبا بدون حاشیه است: سال گذشته کمپانی Xiaomi کاربران را با عرضه یک گوشی تقریبا بدون حاشیه هیجان زده کرد، آن موقع هیچ کس فکرش را نمی کرد که این مدال در سال ۲۰۱۷ تا این حد محبوب شود.شیائومی این محبوبیت را بخاطر عرضه گوشی Mi Mix بدست آورد که در سه لبه جلوی آن هیچ حاشیه ای وجود نداشت.
امسال گوشی Mi Mix 2 عرضه می شود و انتظار میرود که این گوشی نیز مانند Mi Mix در میان مردم محبوبیت زیادی بدست آورد. حداقل اگر عکسی که در زیر مشاهده می کنیم واقعی باشد میشود این انتظار را داشت. این تصویر در چین پخش شده و گفته شده است نمونه اولیه از این گوشی می باشد.

تصویری از اولین نمونه گوشی Xiaomi Mi Mix 2 که تقریبا بدون حاشیه است

 

همانطور که مشاهده می کنید تنها حاشیه باقی مانده که در پایین گوشی است بسیار باریکتر نیز شده است، گوشی Mi Mix 2 تقریبا تمام صفحه است. هیچ اسپیکر مکالمه ای در بالای صفحه نمایش گوشی دیه نمی شود، این می تواند به آن معنا باشد که کمپانی شیائومی مجددا از یک ماژول پیزوالکتریکی بعنوان اسپیکر مکالمه همانند Mi Mix استفاده کرده است البته یک نسخه بهبود یافته.
از آنجایی که لبه پایینی گوشی بسیار باریک است دوربین سلفی در آن قرار داده نشده است، و این امر به زیبایی این گوشی کمک بسزایی کرده است. به نظر می آید که این گوشی از می میکس ۷.۹ میلیمتری نیز باریکتر و دارای فریم فلزی باشد. کناره های گوشی نیز کمی از می میکس گردتر هستند.
گفته شده است که گوشی Mi Mix 2 دارای پردازنده Snapdragon 835 یاخت کمپانی Qualcomm, شش گیگابایت رم، صفحه نمایش AMOLED و دوربین اصلی ۱۹ مگاپیکسلی است. ظرفیت باتری می میکس۲ نیز ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت است که انرژی مورد نیاز برای تامین این گوشی قدرتمند را فراهم می کند.
Xiaomi Mi Mix 2 در اواسط ماه سپتامبر با قیمت ۷۴٨ یا ۶۳۷ دلار عرضه خواهد شد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تصویری از اولین نمونه گوشی Xiaomi Mi Mix 2 که تقریبا بدون حاشیه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *