تصاویرNokia 2 به همراه اندازه ابعاد فاش شد

تصاویرNokia 2 به همراه اندازه ابعاد مشخص شد

تصاویرNokia 2 به همراه اندازه ابعاد فاش شد: به تازگی موضوع بسیاری از شایعات پیرامون تکنولوژی راجع به گوشی ارزان قیمت Nokia 2 است. همچنین طراحی ها، رندرها و عکس هایی از این گوشی منتشر شده است. ما اطلاعات زیادی راجع به این گوشی ساخت کمپانی HMD داریم و تنها اطلاعات بسیار کمی باقیمانده است. حالا که FCC مشخصاتی راجع به Nokia 2 را افشا کرده، جزئیات بسیار کمی می ماند که ذکر نشده است.

تصاویرNokia 2 به همراه اندازه ابعاد فاش شد

بر اساس اطلاعاتی که توسط FCC افشا شده است، اطلاعاتی راجع به میزان SAR و امواج رادیویی که با نام مدل TA_1029 ذکر شده که برای کاربران است. همچنین در این اطلاعات ذکر شده که گوشی از LTE یا 4G پشتیبانی می کند. این گوشی دارای بلوتوث بوده و وای فای آن از نوع ۲.۴ گیگاهرتزی است و دوبانده نمی باشد.

تصاویرNokia 2 به همراه اندازه ابعاد فاش شد

در تصویر بالا طراحی ساده ای از اندازه ابعاد و آنتن گوشی را می بینیم، به احتمال بسیار زیاد اندازه صفحه نمایش گوشی ۴.۵ یا ۵ اینچ خواهد بود. انتظار می رود رزولوشن گوشی 720 و پردازنده به کار رفته در آن Snapdragon 210_212 باشد. ظرفیت رم ۱ گیگابایت و حافظه داخلی تنها هشت گیگابایت خواهد بود، همچنین دوربین سلفی دارای رزولوشن ۵ مگاپیکسل و دوربین پشت ٨ مگاپیکسل خواهد بود.

تصاویرNokia 2 به همراه اندازه ابعاد فاش شد

چند روز پیش عکس هایی با رزولوشن بالا و فاقد واترمارک FCC از گوشی Nokia 2 پخش شده بودند، بنابراین حالا میدانیم طراحی این گوشی چگونه است. به احتمال زیاد Nokia 2 همراه با Nokia 8 پرچمدار در روز ۱۶ آگوست معرفی خواهد شد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تصاویرNokia 2 به همراه اندازه ابعاد فاش شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *