تصاویر گوگل پیکسل 3 ایکس ال به اشتباه توسط گوگل منتشر شد

گوگل پیکسل 3 ایکس ال

یکی از گوشی هایی که تا به امروز شایعات بسیاری در مورد آن منتشر شده است گوگل پیکسل 3 ایکس ال می باشد. اساسا کمپانی گوگل نتوانست اطلاعات پرچمداران آینده ی خود را مخفی نگاه دارد و تصاویر بسیاری در مورد این گوشی هوشمند در فضای مجازی منتشر شده است. اکنون گویا این بار اشتباه از سوی خود کمپانی بوده و تصاویر گوگل پیکسل 3 ایکس ال افشا شده است.

گوگل پیکسل 3 ایکس ال

کمپانی گوگل تصمیم دارد گجت های و دیوایس های جدید خود، شامل گوشی جدید پیکسل 3 ایکس ال و پیکسل‌ بوک جدید را در ماه ‌آینده، به طور کاملا رسمی در طی یک رویداد بزرگ رونمایی نماید. تا به امروز خبرها و شایعات بسیاری در خصوص پیکسل 3 ایکس ال، در فضای مجازی منتشر شده است. در شرایطی که کمپانی گوگل، همه‌ چیز را به طور کامل و دقیق برنامه‌ ریزی نموده است، گویا در تبلیغات خود برای محصولات اینده اش، عملکرد بسیار ضعیفی داشته است.

گوگل پیکسل 3 ایکس ال

در حالی که فقط یک ماه به برگزاری رویداد گوگل مانده است، تصویری از پیکسل بوک جدید ردموندی ها و گوشی هوشمند Pixel 3 XL، در قالب یک آگهی تبلیغاتی این دو دستگاه قدرتمند را توسط سایت SlashLeaks به‌ اشتراک گذاشته‌ است. این آگهی بیانگر این است که پیکسل‌ بوک جدید ردموندی ها دارای حاشیه‌ های بسیار نازک و طراحی بسیار جذابی می باشد. آگهی بعدی تایید می نماید که پیکسل‌ بوک،‌ امکان تبدیل‌ شدن از حالت لپتاپ به تبلت را نیز خواهد داشت.

گوگل پیکسل 3 ایکس ال

در دیگر اگهی تبلیغاتی گوگل، وب سایت SlashLeak پیکسل‌ بوک را به همراه گوشی هوشمند پیکسل جذابی به‌ نمایش درآورده است. این گوشی شباهت خاصی به پیکسل 2 ندارد، و گویا گوشی هوشمند پیکسل 3 ایکس‌ ال گوگل می باشد. این گوشی‌ دارای یک طراحی کاملا بدون حاشیه‌، بدون بریدگی بالای صفحه نمایش و بدون حاشیه‌ ی پایین می باشد. قبلا، تصاویر جدیدی از پیکسل 3 ایکس ال، بریدگی بالای صفحه نمایش و رنگ کاملا سفید آن را منتشر شده بود.

گوگل پیکسل 3 ایکس ال

مطالب مرتبط

 

بیشتر بخوانید  معرفی گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تصاویر گوگل پیکسل 3 ایکس ال به اشتباه توسط گوگل منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *