تصاویر نوکیا لومیا 929 منتشر شد.

nokia

به گزارش گروه علم وفناوری زوم تک به نقل از وبسایت ،GSMArena تصاویری از آخرین محصول نوکیا فاش شد ، در این تصویر شما آخرین محصول نوکیا یعنی اومیا 929 رو مشاهده می کنید .

Nokia Lumia 929
Nokia Lumia 929

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این گوشی هوشمند در اندازه بزرگ و رنگ سفید می باشد ، پس از انتشار این تصویر در دنیای اینترنت اطلاعات کمی از سخت افزار این گوشی هوشمند در اینترنت منتشر شد ، براساس اطلاعات موجود این گوشی هوشمند دارای یک باتری 2,510mAh می باشد ، یکی از بارزه های اصلی محصولات نوکیا باتری بسیار پرقدرت می باشد ، همیشه در بررسی های تخصصی و مقایسه با محصولات مشابه باتری محصولات نوکیا دارای ماندگاری بالا می باشد . تنها مشکلی که در گوشی های نوکیا هست ، تفاوت سیستم عامل آن با سایر گوشی های است ، اغلب گوشی ها از سیستم عامل اندروید استفاده می کنند ، به دلیل اینکه کاربران اندروید از سایر سیستم عامل ها بیشتر است ، اپلیکیشن های کاربردی برای آنها زیاد است ، اما برای یافتن اپلیکیشن های کاربردی در نوکیا کاربر با مشکلاتی روبرو می شود!

nokia
nokia

از مشخصات این گوشی می توان به پردازشگر Qualcomm Snapdragon 800 SoC اشاره کرد ، دوربین این گوشی هوشمند 20 مگاپیکسل می باشد ، البته این مشخصه گوشی جدید نوکیا قبلا هم منتشر شده بود، این گوشی دارای یک رم دوگیگا بایتی ، حافظه ذخیره سازی 32 گیگابایتی می باشد ، براساس آخرین گزارش ها این گوشی هوشمند نوکیا نیمه دوم دسامبر رونمایی خواهد شد .

اطلاعات کوتاهی از پردازشگر Qualcomm Snapdragon

کمپانی کوالکام برای اولین بار از دو مدل پردازشگر ۶۰۰ و ۸۰۰ در نمایشگاه CES 2013  رونمایی کرد.  مدل ۸۰۰ پرچمدار پردازنده های SoC  کوالکام می باشد. این مدل دارای چهار هسته پردازشی Krait 400 با فرکانس کاری ۲٫۳ گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی Adreno 330 ، چیپست درون ساخت پشتیبانی از ۴G LTE و نسل ac فناوری Wi-fi  می باشد.

آخرین پردازنده شرکت کوالکام پا به پای چیپست Cortex A15 که در پردازنده هایی همچون Samsung Exynos 5 و NVIDIA Tegra 4 به کار رفته است، پیش می رود. ۸۰۰ هم چنین پردازش قوی تری نسبت به مدل ۶۰۰ ارائه می دهد . ولی آن چه که توجه ما را بسیار به خود جلب کرد توانمندی فوق العاده Snapdragon 800 در پردازش گرافیکی می باشد که تقریبا دوبرابر بهتر از قدرتمندترین رقبای خود عمل می کند.

منبع gsmarena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تصاویر نوکیا لومیا 929 منتشر شد.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *