تصاویر زمینه اندروید “الگوی ایزومتریک”

تصاویر زمینه اندروید “الگوی ایزومتریک” : سفارشی کردن دستگاه های اندرویدی افراد یک فرایند است که هرگز به پایان نمی رسد. این کار می تواند با تغییر تم گوشی یا حتی مرتب کردن آیکون های برنامه ها صورت پذیرد اما یکی از ساده ترین و قابل توجه ترین چیز سفارشی کردن تغییر تصویر زمینه است. پیدا کردن تصویر زمینه کامل می تواند مشکل ساز باشد به خصوص با وجود روز افزون اندازه صفحات نمایش. اما ما در اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم با اشتراک گذاری برخی از تصاویر پس زمینه مورد علاقه خود. موضوع این هفته: “الگوی ایزومتریک”

ایزومتریک (Isometric) به معنی: ذرات هم انداره و هم شکل که کنار هم قرار می گیرند می باشد.

تصاویر زمینه ای که ما این هفته برای شما در نظر گرفته ایم از طراحی مسطح و الگوهای هم شکل بهره می برند. این کار باعث می شود تا آیکون های برنامه یک نوع ایستادگی و زیبایی خاصی در پس زمینه بوجود آورند. این نوع سبک و چینش تصاویر یک نوع هماهنگی و نظم را به گوشی شما به ارمغان می آورد به طوری که اگر شما دقت کنید در می یابید که تصویر در تمام صفحات برنامه ها و پس زمینه یکی بوده. با این کار شما دیگر نگرانی ای در مورد ناقص بودن تصاویرتان در صفحات مختلف را ندارید.

اگر شما از این نوع تصاویر پس زمینه خوشتان می آید می توانید آنها را دانلود کنید. کافیست فقط بر روی یکی از تصاویر کلیک کرده تا تصویر در اندازه واقعی خود درآید. سپس شما می توانید آن را در دستگاه خود ذخیره نمایید. تمامی این تصاویر از کیفیت HD برخوردارند و اگر به نظرتان این تصاویر کم هستند و یا با سلیقه شما همخوانی ندارند می توانید در گوگل الگو های ایزومتریک دیگری برای صفحه نمایش خودتان انتخاب نمایید.

ایده از PHANDROID

 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تصاویر زمینه سامسونگ گلکسی نوت 5

نظرات در مورد : تصاویر زمینه اندروید “الگوی ایزومتریک”

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *