تصاویری از ماکت آیفون های 2018 اپل منتشر شد

آیفون های 2018

این روزها در تمامی سایت های خبری دنیای تکنولوژی روزی نیست که خبر جدیدی در خصوص آیفون های 2018 منتشر نشود. شاید دلیل این موضوع این است که کمپانی اپل تا به امروز هیچ خبری در خصوص پرچمداران 2018 خود منتشر نکرده است. با این حال از گوشه و کنار خبرهایی درخصوص این گوشی های هوشمند به بیرون درز می نماید و هم می توان آن ها را به عنوان یک شایعه در نظر گرفت و هم می توان آن ها را تاحدودی جدی دانست.

تصاویری که اخیرا نتشر شده است از آیفون های 6.1 اینچی و 6.5 اینچی می باشد . این تصاویر بیانگر آن است که نسخه 6.5 اینچی آیفون های 2018 شباهت بسیار زیادی به آیفون 10 این کمپانی دارد و نسخه 6.1 اینچی هم بر اساس نوع طراحی آن خوش ساخت می باشد. احتمالا کوپرتینویی ها در سال جاری میلادی نسخه چهارم از ساعت هوشمند خود را به همراه آیپد پرو و نسخه بروز شده ی ایرپاد در طی مراسم رسمی برای کاربران و علاقه مندان رونمایی خواهد کرد.

آیفون های 2018

آنگونه که از قبل در خبرها منتشر شده بود، مدل آیفون 6.5 اینچی در اصل یک نسخه پلاس از آیفون 10 می باشد و به عنوان گران ترین آیفون 2018 به بازار عرضه خواهد شد. نوع طراحی و قاب پشتی این آیفون 6.5 اینچی همانند مدل قبل می باشد و با یک قاب شیشه ای یکپارچه به نظر جذابیت های زیادی را به همراه دارد. این آیفون های جدید کوپرتینویی ها در رنگ های مشکی، سفید و طلایی که نسخه ی جدیدی از این رنگ پرطرفدار است، روانه بازار می شوند.

احتمالا آیفون 6.1 اینچی دارای رنگ های جالبی خواهد بود و احتمالا با رنگ های خاکستری، سفید، آبی، قرمز و نارنجی به همراه رنگ طلایی جذابیت بسیاری به این آیفون های 2018 اپل خواهد داد. رنگ های متنوع این آیفون ها کاربران را به یاد آیفون SE می اندازند که به عنوان آیفون خوش قیمت شناخته شده است و تجربه ی بسیار خوبی را برای کاربران رقم زده است. طراحی این گوشی 699 دلاری هم پرطرفدار خواهد بود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اپل AirPods Pro 2 بدون حسگر ضربان قلب از راه می رسد

نظرات در مورد : تصاویری از ماکت آیفون های 2018 اپل منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *