تصاویری از آپدیت جدید ویندوز 8.1 که منوی استارت ندارد

[starlist][/starlist]شرکت مایکروسافت قرار است نسخه هایی از آپدیت ویندوز 8.1 ارائه دهد که نسبت به ویندوز 8 بسیار متفاوت می باشد و به گفته مسئولان این شرکت قرار است آخرین آپدیت در بهار سال آینده روانه بازار شود.

windows

آپدیت اول ویندوز 8.1 مربوط به رفع و عیب یابی از دکمه های اشتراک گذاری بین ویندوز فون 8.1 و ویندوز 8.1 می باشد که به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا راحت تر بتوانند برنامه های مورد نظر خودشان را طراحی کنند. یکی از اشخاص محرمانه ی روسی اسکرین شات هایی از ویندوز 8.1 منتشر کرده و ادعا کرده است که شرکت مایکروسافت این آپدیت را این ماه منتشر می کند.

تصاویری که در زیر مشاهده می کنید خود بخشی از آپدیت جدید ویندوز 8.1 می باشد ، اما خبری از امکانات جدید در این سیستم عامل نیست. به گفته ی مایکروسافت ممکن است در آینده در سری های بعدی آپدیت منوی استارت نیز به ویندوز اضافه شود اما شاید نبود این منوی استارت بهتر باشد و تنوع بیشتری به کاربر می دهد. مایکروسافت امیدوار است که این آپدیت در ماه مارس 2014 و نسخه ی عمومی آن در ماه آوریل منتشر شود.

در ماه آوریل امسال این شرکت میزبان کنفرانس توسعه دهندگان 2014 می باشد و قرار است در همان کنفرانس جزییات بیشتری در مورد این آپدیت به کاربرانش بدهد.

راستی اگر دوست دارید ویندوز 8 تون رو به 8.1 ارتقا بدید حتما مقاله آموزش آپدیت کردن ویندوز ۸ به ویندوز ۸٫۱ رو بخونید.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  10 روش برتر برای رفع سیاه شدن تصادفی مانیتور در ویندوز

نظرات در مورد : تصاویری از آپدیت جدید ویندوز 8.1 که منوی استارت ندارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *