تسلا از شارژر وایرلس خود رونمایی به عمل آورد

شارژر وایرلس

شارژر وایرلس تسلا | همانطور که می دانید کمپانی تسلا یکی از قدرتمند ترین کمپانی ها در زمینه ی تولید خودروهای الکتریکی در دنیا می باشد و بسیاری از افراد تا به امروز در این عرصه نام این برند را شنیده اند. مدیریت این کمپانی شخصی به نام ایلان ماسک می باشد که با استفاده از این برند توانسته است بروزترین تکنولوژی های دنیا را در دست بگیرد و تاکنون نیز پیشرفت های بسیار داشته است.

شارژر وایرلس تسلا

مدیرعامل کمپانی تسلا اساسا عادت دارد تا با نام برند‌های خود محصولات عجیب و غریبی خلق نماید که هیچگونه ارتباطی به نوع فعالیتش ندارند؛ مانند تولید پوشاک، ماشین اسباب بازی و حتی تخته موج سواری تا اسلحه‌ی شعله افکن، همگی از محصولاتی هستند که با چنین تفکری توسط کمپانی تسلا یا بورینگ کمپانی تولید و عرضه شده‌ اند. باید بگوییم که تاکنون این سری از محصولات درآمد بسیار خوبی را نصیب این برند کرده‌ اند و به ایندلیل قرار است شارژر وایرلس جدید نیز به مجموعه‌ این تولیدات افزوده شود.

شارژر وایرلس

این گجت کاربردی که اخیرا در وبسایت رسمی کمپانی تسلا به نمایش در آمده است، از شکل و شمایلی بسیار جذاب و کلاسیک برخوردار می باشد و به طراحی محصولات کمپانی آمریکایی اپل شباهت بسیاری دارد. در ضمن دو کابل USB-C و USB-A نیز برای اتصال مستقیم آن به دستگاه های مختلف مدنظر گرفته شده است. این شارژر وایرلس که در رنگ های مشکی و سفید عرضه شده اس، از یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی بهره مند می باشد و اساسا می‌ تواند با توان 5 وات گجت‌ ها را شارژ نماید. البته لازم به ذکر است که با استفاده از کابل شارژر وایرلس  آن می‌ توان این عدد را تا 7.5 وات نیز افزایش داد.

شارژر وایرلس

بر اساس ویژگی های نوشته شده برای این گجت کاربردی در سایت کمپانی تسلا، افراد با استفاده از این شارژر می توانند به 21 ساعت مکالمه‌ ی بیشتر و یا 18 ساعت گشت و گذار در فضای اینترنت بپردازند. شارژر وایرلس کمپانی تسلا که با استفاده کابل‌ های مذکور به یک پاور بانک تبدیل می گردد، دارای برچسب قیمتی برابر با 65 دلار است. البته باید بگوییم که کاربران می‌ توانند با پرداخت نصف این مبلغ به دنبال شارژر PowerCore آنکر بروند که می تواند دستگاه های مختلف را با توان 12 وات شارژ نماید.

بیشتر بخوانید  محصول 25 هزار دلاری تسلا در دست توسعه قرار دارد

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تسلا از شارژر وایرلس خود رونمایی به عمل آورد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *