ترفندهای برای شارژ سریع تر گوشی

شارژ سریع تر گوشی

ترفندهای برای شارژ سریع تر گوشی : آیا تا به حال برایتان پیش آمده که فقط یک تایم مشخص برای شارژ گوشیتان فرصت داشته باشید ؟ مثلا تنها بیست دقیقه تا زمان شروع کلاستان باقی مانده یا بخواهید به محل کارتان بروید و متوجه شوید گوشیتان شارژ ندارد . در این زمان کوتاه می توانید از ترفندهای استفاده کنید که زودتر گوشیتان را شارژ کنید .

در ادامه ما ترفندهای را برای گوشی های هوشمند اندروید و تبلت های آیپدی و آیفون بیان کرده ایم ، اگر میخواهید با این ترفندها آشنا شوید با ادامه این پست با ما همراه باشید .

 

1) قرار دادن گوشی در حالت هواپیما

یکی از ترفندهای که می تواند در این مواقع به کمک شما بیاید قرار دادن گوشی در وضعیت هواپیما می باشد، در اصل شما با این کار هنگامی که در حال شارژ گوشیتان هستید سبب می شوید که دستگاه برای تامین نمودن شارژ خود از باتری استفاده نکند . حالت هواپیما در مقایسه با حالت عادی حدود 2 برابر می تواند بر سرعت شارژ تاثیرپذیر باشد.

 

2) استفاده از یک شارژر پر قدرت

در برخی از تست های صورت گرفته ، نشان داده شده است که برخی از شارژرهای که در بازار وجود دارند می توانند به نسبت دیگر شارژرها گوشی ها را سریع تر شارژ کنند . مثلا شارژر آی پد به عنوان یکی از سریع ترین شارژرهای است که در بازار موبایل وجود دارد .

دقت داشته باشید که زمان شارژ شدن گوشی در مدل های مختلف متفاوت می باشد مثلا گوشی آیفون 6اس پلاس در حالت عادی با شارژر خودش 3 ساعت زمان لازم دارد اما با شارژر آی پد می توان حدود2 ساعت از این زمان شارژ را کم کرد .

 

3) استفاده نکردن از گوشی در حین شارژ

اگر می خواهید به شارژ شدن گوشی خودتان کمک کنید سعی کنید در حین شارژ اصلا از آن استفاده نکنید .

 

4) برداشتن قاب گوشی

شاید در نگاه اول بگوییم که قاب گوشی به شارژ چه ربطی دارد اما باید بدانید زمانی که باتری گرم می شود سرعت شارژ آن پایین می آید به شما پیشنهاد می کنیم همه ی قاب گوشی خود را بردارید و اجازه دهید گوشیتان خنک شود . بخصوص در فصل گرما به این موضوع دقت داشته باشید .

بیشتر بخوانید  علت خالی شدن ناگهانی شارژ موبایل

 

5)بستن برنامه های در حال اجرا

هنگامی که می خواهید گوشی خود را شارژ کنید دقت کنید همه ی برنامه های در حال اجرا خودتان را ببندید و پس زمینه گوشی تان را چک کنید که برنامه ی در حال اجرا نباشد .

 

6)روشن نکردن پس زمینه

اگر در حین شارژ مداوم صفحه نمایش را روشن کنید باعث می شوید که شارژ گوشیتان مصرف شود پس برای دیدن درصد شارژ اقدام به روشن کردن صفحه نمایش نکنید .

 

7)خاموش کردن گوشی

اگر برایتان مقدور است در زمان شارژ گوشیتان را خاموش کنید . با این کار موجب می شوید که کمک زیادی به شارژ گوشی خود کرده باشید .

 

8)فعال کردن قابلیت های ذخیره نیرو

یکی دیگر از ترفندهای که می توانید همیشه از آن استفاده کنید فعال کردن قابلیت ذخیره نیرو می باشد که در بیشتر نسخه های اندرویدی می توانید آن را مشاهده کنید و برای صرفه جویی در مصرف انرژی می توانید آن را بکار بگیرید . (چه در حالت شارژ و چه در زمان های معمولی می توانید از این ترفند استفاده کنید) .

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ترفندهای برای شارژ سریع تر گوشی

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام
    شما به بعضی از شارژر پر قدرت اشاره کردید
    باید به این مطلب توجه کرد که هر شارژر برای همان گوشی یا به عبارت دیگه برای همون باطری ساخته شده
    و استفاده کردن شارژر های مختلف با آمپراژ و ولتاژ متفاوت اگر چه موجب زود تر شارژ شدن می شود ولی در
    نهایت کارایی باطری را کم می کند