ترس را با برنامه داستان های رعب آور تجربه کنید!

اگر شب زنده داری را به همراه ترس کوچک دوست دارید، ما به شما برنامه هایی پیشنهاد می کنیم تا دیگر مجبور نباشید کل شب را بخوابید! این برنامه ها داستان های ترسناکی به شیوه بسیار منحصر به فرد دارند که می توانند به راحتی خواب را از چشمانتان بربایند! بنابراین، سفت صندلیتان را بچسبید تا به پیشواز این برنامه ها برویم.

  • Hooked – Chat Stories

اگر از آن دسته افراد شب زنده دار هستید، برنامه “Hooked – Chat Stories” شما را تماماً شب تا روز بیدار نگه خواهد داشت و مشغول خود خواهد کرد. این برنامه شامل داستان های رعب آور و ترسناک می باشد که به صورت پیام های متنی نوشته شده اند. و شما حین استفاده از آن در حالیکه بر روی نیمکت نشسته اید اصلا متوجه زمان از دست رفته تان نخواهید شد.

هر داستان را که اجرا کنید به صورت متون پیام ظاهر می شود. و شما باید برای خواندن هر سطر از داستان به صفحه نمایش ضربه بزنید تا پیام بعدی را دریافت کنید. و این ضربه ها ترس را به جانتان می اندازد که در سطر بعدی چه اتفاقی می افتد! بنابراین، نمی توانید حتی یک لحظه گوشیتان را بر زمین بگذارید.

و اگر حوصله تان از کلیک های گاه و بیگاه سر رفت، می توانید فشار طولانیتری را بر روی صفحه نمایش وارد کنید تا داستان به طور خودکار آغاز شود. بدین ترتیب، دیگر مجبور نیستید بر روی صفحه نمایشتان ضربه بزنید تا داستان را به طور کامل بخوانید.

این برنامه رایگان است اما پرداخت های درون-برنامه ای را نمی توان نادیده گرفت. بزرگترین تحقیر و نومیدی در برنامه “Hooked” تایمرهای آن تحت عنوان “Hoots” می باشد. عملکرد آن بدین صورت است که باید صبر کنید تا شمارش تایمر پائین بیاید تا بتوانید دوباره بخوانید! احتمالا اگر برای بارهای نخست از برنامه استفاده کرده باشید، باید 30 دقیقه صبر کنید اما بارهای بعدی باید بیش از 40 دقیقه صبر کنید تا شمارش تایمر تمام شود.

به هر حال می توانید برنامه را به صورت نامحدود خریداری کنید تا از شر این صفحه خلاص شوید!

  • Tap – Chat Stories By Wattpad

سپیده دم نزدیک است و ما هنوز مشغول خواندن داستان های ترسناک “Tap” هستیم. این برنامه هم مانند برنامه قبل شامل پیام های خزنده ای است که داستان وار به نمایش در آمده اند. اما تنها تفاوت این برنامه با “Hooked” در این است که شما با تعداد نامحدودی از داستان ها مواجه هستید. بنابراین، شما علاوه بر خواندن، حق انتخاب هم دارید!

شما در برنامه یک مجموعه بزرگ از داستان های رعب آور خواهید داشت. بنابراین، پیش از آن که بخوانید قادر به انتخاب هستید. و مهم ترین فناوری به کار برده در برنامه مکث های بین متون ارسال شده در داستان می باشد. به طوری که شاید شما تعجب کنید چرا فرد دیگر پیام را هنوز ارسال نکرده و یا شاید مشکل از برنامه است اما نگران نباشید! این مکث ها به اضطراب گرفتن شما کمک می کند.

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : ترس را با برنامه داستان های رعب آور تجربه کنید!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *