ترافیک ملی ایرانسل

ترافیک ملی ایرانسل

ترافیک ملی ایرانسل چیست ؟ آیا می دانید که ترافیک ملی چیست و در کجا می توان از آن استفاده کرد ؟

ایرانسل بسته های متعدد زیادی دارد که کاربران می توانند از آنها استفاده کنند و با قیمت ها و حجم های متنوعی هستند اما در میان این انبوه بسته ها با بسته ی روبرو می شویم که با نام ترافیک ملی می باشد و به نسبت دیگر بسته ها دارای کیفیت مناسب تری می باشد و همچنین از نظر قیمت ارزان تر است. در ادامه این پست به جزئیات این بسته پرداخته ایم:

ترافیک ملی ایرانسل

بسته ترافیک ملی فقط ماهانه می باشد و حجم آن نیز 5 گیگابایت است البته با یک گیگ اضافه .

اگر شما از دسته کاربرانی هستید که ماهانه مصرف اینترنتان بیشتر از 5 گیگابایت است میتوانید از این بسته ایرانسل استفاده نمایید.

ایرانسل هم مانند همراه اول در جهت کاهش تعرفه‌ی محتوای شبکه ملی اطلاعات و در راستای اجرای دستور کمیسیون تنظیم مقررات ، برای بازدید از محتویات سایت های داخلی پر ترافیک هزینه آنها را برای مشترکان تعرفه ی آزاد اینترنت همراه این اپراتور پنجاه درصد کاهش داده است.

با توجه به چنین کاهشی مشتریانی که برای بازدید از چنین سایت های از اینترنت آزاد ایرانسل ( بدون بسته) استفاده می کنند می توانند 50 درصد از هزینه مشاهده‌ی وب‌سایت‌های خارجی را پرداخت کنند و از حسابشان کسر خواهد شد.

ایرانسل برای کاربرانی که به صورت همزمان از سایت های داخلی و خارجی استفاده می کنند نیز بسته ی را قرار داده است.

 

فعال سازی ترافیک ملی

کاربرانی که میخواهند ترافیک ملی را فعال نمایند می توانند با پرداخت هزینه 22 هزار تومان فعال‌سازی این بسته‌ی ماهانه را با شماره‌گیری کد دستوری #1*11*5*555* انجام بدهند.

اگر از برنامه های عبور از محدودیت استفاده شود بسته ترافیک ملی ایرانسل به شکل آزاد محاسبه خواهد شد .

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

بیشتر بخوانید  پرداخت قبض موبایل

نظرات در مورد : ترافیک ملی ایرانسل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *