تدابیر امنیتی توییتر افزایش یافت

تدابیر امنیتی توییتر

تدابیر امنیتی توییتر | این روزها با پیشرفت تکنولوژی میزان امنیت نیز کمتر شده است و باید در شرایط مختلف مراقب حریم خصوصی خود باشید. پس از رسوایی فیسبوک، شبکه های اجتماعی نظیر توییتر نیز تصمیم گرفتند تا تدابیر امنیتی خود را تغییر دهند و به نوعی سختگیرانه تر رفتار نمایند که در طی یک اقدام کلی حدود  120 هزار حساب کاربری را لغو نمود که هیچ اطلاعاتی از خود در حساب کاربری وارد نکرده بودند.

تدابیر امنیتی توییتر

بر این اساس که در سال‌ های گذشته تعداد زیادی از شبکه‌ های اجتماعی مانند فیسبوک، توییتر و گوگل همواره به دلیل انتشار خبرهای جعلی و دروغین و همچنین در اختیار قرار دادن پلتفرم خود در خدمت سواستفاده‌ کنندگان در برابر نهادهای امنیتی و نظارتی پاسخ داده اند، از آن به بعد تعهد زیادی برای روبرویی و برخورد با حساب‌ های کاربری دردسر ساز داده اند و تصمیمات بسایر سختی را در این خصوص اعمال نموده اند. اخیرا توییتر اعلام نموده است که سیستم گزارش و ریپورت نمودن پلتفرم این شبکه اجتماعی را تغییر داده است و به نسخه ی جدید آپدیت نموده است که این امکان را به کاربران خواهد داد تا توییت‌ هایی که از دیدگاه کاربران توسط یک ربات و یا حساب کاربری جعلی نوشته شده و انتشار یافته اند را با انتخاب گزینه ی it’s suspicious or spam به توییتر گزارش نمایند و البته علت  ریپورت نمودن خود را هم اعلام نمایند.

تدابیر امنیتی توییتر

دیروز که تغییرات امنیتی در پلتفرم توییتر اعمال شد، از تمامی کاربران خود درخواست نمود که در این زمینه با توییتر همکاری نماید و در برابر خبرهای جعلی و دروغین ایستادگی کنند.

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: توییتر

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تدابیر امنیتی توییتر افزایش یافت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *