تخمین سن واقعی و زمان مرگ افراد!

زمان مرگ

همانطور که این روزها دنیای تکنولوژی در حال پیشرفت می باشد، به همان میزان نیز دنیای پزشکی در حال رشد و ترقی است. بسیاری از دانشمندان علم پزشکی از دیرباز تاکنون در تلاش بودند تا آرزوی بشر درخصوص تعیین زمان مرگ را برآورده نمایند ولی به هر حال این موضوع تابه امرزو امکان پذیر نشده بود. اخیرا دانشمندان علم پزشکی موفق شده اند تا آزمایش خونی را طراحی نمایند که از سن واقعی افراد و زمان مرگ آن ها را تخمین بزند!

این پروسه تنها یکی از پروسه های محقق شده برای تعیین زمان مرگ می باشد، زیرا تاکنون تحقیقات بسیار زیادی در این خصوص صورت پذیرفته است و برخی به نتیجه نرسیده اند و یا تعدادی دیگر از این تحقیقات هم اکنون نیز در حال انجام می باشند. پروسه ی این تحقیقات به صورتی است که در طی یک آزمایش خون پژوهشگران سن دقیق سلول های بدن هر فرد را بدست می آورند و از این طریق مدت زمان باقی مانده برای فرد را تخمین می زنند.

زمان مرگ

با تمامی این اوصاف پژوهشگران دانشگاه Yil ادعا دارند که آزمایش های انجام شده توسط آن ها از از دقت بالایی در بین تمامی تحقیقات برخوردار می باشد و همچنین می‌ توان به آسانی تمامی نتایج موردنظر را از طریق این آزمایش بدست آورد. دکتر مورگان لوین سرپرست اصلی این تحقیقات معتقد است که در آینده‌ با بررسی تمامی مواردی که سن یک سلول را بالا می‌ برد، روش هایی را پیدا خواهیم کرد که با استفاده از رژیم غذایی مناسب و عادت های ورزشی درست، سن سلول‌ های بدن را پایین نگه داشت و به نوعی سبب افزایش طول عمر افراد شد.

به منظور انجام تمامی این آزمایش ها لازم است که محققان به 9 بایومارکر متفاوت توجه داشته باشند. این تیم پژوهشی برای اینکه متوجه شود که کدام بایومارکر ارزش پیگیری دارد، ۴۲ فاکتور مختلف را با توجه به مرکز داده های آماری موجود در سازمان ملی اطلاعات پزشکی آماری آمریکا مورد بررسی قرار داده اند.

 

با زوم تک بروز باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تخمین سن واقعی و زمان مرگ افراد!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *