تختخواب گرمایشی: هرآنچه که برای خواب راحت نیاز دارید

هشت ساعت خواب مداوم در شبانه روز نشان از آن دارد که حداقل یک سوم از زندگیتان را در رختخواب سپری می کنید. بنابراین، ریخت و پاش کردن کاناپه یا تختخوابتان نشانگر آن است تغییر موقعیت یا پوزیشن خوابتان یا گرم نگه داشتن پاهایتان باعث خواب بهتر یا بهتر بگویم بیهوش شدنتان می گردد.

تختخواب قابل تنظیم Sleep Number در سال های اخیر با بهره مندی از تکنولوژی در داخل تختخواب اجازه داده تا کاربران قادر به تنظیم و تقویت بیشتر موقعیتشان شوند.

آخرین تختخواب Sleep Number از تکنولوژی SleepIQ شرکت بهره مند شده است. و بدین وسیله به طور خودکار بر خواب شما نظارت کرده و به منظور بهبود خوابتان توصیه و کمک خواهد کرد.

تختخواب جدید این شرکت تحت عنوان Sleep Number 360 خصوصیات فراهوشمندی دارد.

رختخواب گرمایشی

در نسخه های پیشین این تختخواب ها کاربران قادر بودند بوسیله یک فرمان گفتاری شریک خروپف کُنشان را آرام و ساکت کنند. گرچه این به خودی خود قابلیت کمی نیست. اما در نسخه های جدید، با کار گذاشتن سنسورهای اضافه هنگامیکه شخص کناریتان خرناس بکشد بخش بالای تشک درجه را تا هفت افزایش داده تا راه های هوایی بینی باز شود. و بدین گونه هم خود شخص قادر به تنفس راحتتر خواهد بود و هم شریک او بدون سلب آرامش می خوابد.

رختخواب گرمایشی

تختخواب جدید با قابلیت گرم کردن بخش پائین پیش از آنکه به رختخواب روید فعال خواهد شد. و به محض ورود به رختخواب پاهایتان را قبل از آن که از سرما یخ بزنید و بلرزید گرم کرده و پس از استراحت شما خودکار خاموش می گردد. اما شما می توانید پس از خاموش شدن هم از گرمای پخش شده در کل رختخواب لذت ببرید. سایر تنظیمات این تختخواب مانند نسخه های پیشین بوده و از طریق اتصال به موبایل با یک اپلیکیشن تنظیم خواهد شد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تختخواب گرمایشی: هرآنچه که برای خواب راحت نیاز دارید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *