تجربه ی عالی رانندگی با BMW 760 سری 2018

طی چند روز گذشته ویدیویی جذاب انتشار پیدا کرد که لذت پشت فرمان نشستن لوکس ترین ماشین خودرو ساز باواریا و رانندگی در سرعت ۳۲۰ کیلو متر بر ساعت را با ماشین بی ام دبلیو ۷۶۰ آی در اتوبان های کشور آلمان را نشان می دهد. همان طور که در اول این خبر به شما گفتیم بررسی هیجان انگیز خودرو ی بی ام دبلیو M5 و رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلو متر بر ساعت در زمانی نزدیک به کمتر از ۳ ثانیه را تجربه کردیم. حال تازه ترین ویدیویی که از گروه NL آزمایش ماشین بی ام دبلیو 760 i است.

ماشینی که در ویدیو ی مربوطه انتشار یافته در سایت ها می بینید محصولی دارای پر قدرت ترین و قوی ترین پیشرانه ی قابل استفاده برای گوشی های بی ام دبلیو سری ۷ است. این ماشین جدید و لوکس از دو مدل برخوردار است که همان طور که از تصاویر آن دیده می شود در نسخه ی L بدنه ی خودرو کمی کشیده تر است و دارای فاصله ی محوری بیشتر است و این در حالی است که سری ۷ جدید در بسیاری نقاط دنیا مثل ایالات متحده آمریکا این ماشین با بدنه ی استاندارد و غیر کشیده ارائه می شود اما می تواند دارای موتور پیشرانه ی قدرتمند ۱۲ سیلندر باشد.

مدیر عامل های شرکت غول پیکر بی ام دبلیو طبق معمول برای ساختن و طراحی بی ام دبلیو سری ۷ با بدنه ی L و آپشن های M برای بازار مصرف آمریکا ندارند و بعید به نظر می رسد که چنین اتوموبیلی با کد M760Li معرفی شود. از طرفی دیگر، نمونه ی فعلی 769 i سری L بدون محدود کننده های سقف سرعت، قابل خرید است که بر خلاف مدل قبلی این سری به جای ۲۵۰ کیلو متر بر ساعت، می تواند در نسخه ی فول آپشنش به ۳۰۵ کیلو متر بر ساعت برسد، البته همان طور که می دانید این مدل جدید نیز دارای محدود کننده ی سرعت تا این میزان خواهد بود. به یاد داشته باشید که ثبت چنین سرعت زیادی یعنی ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت برای اتومبیل لوکسی با وزن ۲۳۶۲ کیلوگرم بسیار دور از انتظار است.

از مشخصات این خودروی لوکس و جذاب می توان به پیشرانه‌ ی ۱۲ سیلندری تویین توربو و مجهز به اینترکولر است که حجمی باور نکردنی برابر با ۶.۶ لیتر دارد، همچنین این ماشین پر قدرت می تواند قدرتی معادل ۶۰۰ اسب بخار تولید کند. طبق گفته های مربوط به این نسخه از ماشین، بالا ترین گشتاور این نسخه برابر ۸۰۰ نیوتن متر است که از دور پیشرانه ی باور نکردنی ۱۵۰۰ دور بر دقیقه تولید می شود. این ماشین دارای یک گیر بوکس ۸ سرعته و پدال های تعویض پشت فرمان است.

بیشتر بخوانید  بی ام دبلیو M4 GTS مدل 2016 معرفی شد

این ماشین لوکس و شیک پس از گذشت ۳.۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد و همچنین پس از گذشت ۸ ثانیه از لحظه ی شروع به سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید. همچنین رسیدن به سرعت های ۲۰۰ و ۲۴۰ کیلومتر به ترتیب در زمان های ۱۳ و ۱۸.۵ ثانیه توسط این ماشین امکان پذیر است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تجربه ی عالی رانندگی با BMW 760 سری 2018

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *