تبلیغ ارزهای دیجیتالی در توییتر نیز ممنوع شد

ارزهای دیجیتالی

این روزها در دنیای مجازی خبرهای زیادی از ارزهای دیجیتالی نظیر بیت کوین و اتریوم منتشر می گردد که تمامی این خبرها بسیار تعجب بر انگیز و جنجالی هستند. اکنون با افزایش چشمگیر قیمت این ارزهای دیجیتالی و رونق بازار استفاده از آن ها اما به صورت مشکوک! سبب شده است که بسیاری از پلتفرم های محبوب و معروف اقداماتی را در این زمینه به انجام برسانند که هم اکنون گویا نوبت به توییتر رسیده است.

گویا سیاست جدید توییتر به این صورت است که قصد ممنوعیت تبلیغ عرضه اولیه سکه ICO، کیف های ارز مجازی و فروش توکن را دارد و این پروسه تا دو هفته ی آینده اجرایی خواهد شد. گویا این کمپانی قصد دارد تبلیغات مربوط به مراکز تبادل این ارزهای دیجیتالی را نیز تا حد زیادی محدود نماید. پیش از توییتر کمپانی های گوگل و فیسبوک نیز تبلیغات مربوط به ارزهای دیجیتالی را به دلیل فعالیت های غیر قانونی توسط آن ها ممنوع کرده بودند.

مدیر بخش محصولات فیسبوک، راب لیترن، در سخنان خود اعلام کرد که این شرکت و تمامی شرکت های زیر مجموعه ی آن همانند اینستاگرام هرگونه تبلیغات مربوط به ارزهای دیجیتالی و همچنین عرضه اولیه سکه را که اغلب با شیوه های گمراه کننده ای همراه می باشند، ممنوع می کند. کمپانی گوگل نیز در چند روز گذشته طی انتشار یک خبر اعلام کرد که قصد دارد تبلیغات مربوط به ارزهای دیجیتالی و محصولات مشابه را ممنوع نماید.

بر اساس تمامی این تصمیمات، تبلیغات ارزهای مجازی که حالت حدس و شرط یندی دارند، متوقف خواهند شد. یکی از نمونه های این محصولات مالی به باینری شهرت دارند که در طی این محصولات مالی کاربر یا تمامی دارایی خود را از دست می دهد و یا دو برابر آن ها را بدست می آورد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تبلیغ ارزهای دیجیتالی در توییتر نیز ممنوع شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *