تبلیغات فیس تایم گروهی اپل با حضور الویس پریسلی

فیس تایم گروهی اپل

یکی از قابلیت های بسیاری جذابی که در دستگاه های اپل فراهم شده است، قابلیت برقراری تماس های صوتی و تصویری با استفاده از اینترنت و اپلیکیشن فیس تایم که به صورت پیش فرض در تمامی آیفون های اپل نصب شده است، می باشد. اکنون کمپانی اپل امکان برقراری تماس تصویری گروهی را نیز به فیس تایم افزوده است و شما می توانید با استفاده از این اپلیکیشن با بیش از 30 نفر به طور همزمان تماس برقرار نمایید.

فیس تایم گروهی اپل

کم کم به انتهای سال 2018 میلادی نزدیک می شویم و به همین علت کمپانی اپل تصمیم گرفته است که تبلیغ جدیدی را برای دستگاه های خود ارائه نماید که تمرکز آن بر روی تماس گروهی FaceTime می باشد. این قابلیت در آیفون ها، اپل واچ و مک بوک هایی که از سیستم عامل‌ های نسخه ی watchOS 5.1، iOS 12.1 و macOS 10.14.1 بهره می برند مشاهده می گردد. این کلیپ ویدئویی 1 دقیقه‌ ای اشخاصی را نشان می‌ دهد که نظیر الویس پریسلی ستاره های دنیای موسیقی و هالیوود هستند و آهنگ There’s Always Me را به همراه یکدیگر می‌ خوانند. الویس‌ ها با استفاده از قابلیت تماس گروهی FaceTime با هم ارتباط برقرار کرده و در حال خواندن آهنگ می باشند.

البته نمی‌توان گفت اشخاصی که در این تبلیغ حضور دارند آیا به صورت همزمان با 32 نفر در حال مکالمه می باشند یا خیر. این تبلیغ با نام فیس تایم گروهی در آیفون به اتمام می رسد. قابلیت فیس تایم گروهی، یکی از قابلیت هایی می باشد که اشخاص از سال 2010 میلادی به دنبال آن بودند. یکی از مزیت های بالای تماس گروهی در فیس تایم در قیاس با رقبای خود این است که شخص به نام میزبان حضور ندارد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: 9to5mac

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تبلیغات فیس تایم گروهی اپل با حضور الویس پریسلی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *