تبدیل گوشی به کنترل

تبدیل گوشی به کنترل

تا حالا برایتان پیش آمده که کنترل تلویزیون خود را گم کرده باشید؟شاید این اتفاق بارها و بارها برایتان پیش آمده باشد. کنترل یک وسیله کوچک است و می تواند در هر قسمتی پنهان شده باشد. گاهی منتظر شروع برنامه ی فوتبال یا برنامه ی محبوبی هستیم ولی کنترل تلویزیونمان گم شده است در این شرایط چاره چیست؟ آیا می توان وسیله ی دیگری داشته باشیم که جایگزین کنترل باشد و به اصطلاح کارمان را راه بیندازد؟

برنامه های زیادی در دنیا اندرویدی وجود دارند که شما می توانید از آنها استفاده کنید و گوشی خود را به یک کنترل تبدیل نمایید. یکی از برنامه های محبوب Smart IR Remote می باشد. 

این نرم افزار به عنوان یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزارهای کنترل از راه دور مادون قرمز می باشد و شما به وسیله ی آن می توانید به راحتی دستگاههای متفاوت مثل تلویزیون ، گیرنده دیجیتال ، تیونر و …. را کنترل کنید.

مثلا شما به وسیله ی آن می توانید صدای تلویزیون خود را کم و زیاد کنید یا وارد منوی های متفاوت آن شوید.این نرم افزار قادر است تا از قابلیت  AIR GESTURES پشتیبانی نماید تا شما بتوانید بدون لمس کردن گوشی کانال ها را عوض کنید.
یکی از نکات جالب این نرم افزار این است که شما اگر صدای تلویزیونتان زیاد باشد و تماس دریافتی داشته باشید می تواند به صورت خودکار صدا را کم کند یا آن را قطع نماید. 
برخی از ویژگی های این نرم افزار شامل: 
1)قابلیت پشتیبان گیری 
2)پشتیبانی از انواع تلویزیون ، ویدئو پلیر، گیرنده های رسیور و …. 
3)پشتیبانی از حرکات هوایی
4) و …  
هم اکنون می توانید از طریق لینک زیر این نرم افزار را دانلود نمایید. 
در صورتی که می خواهید روزانه از جدیدترین اخبار تکنولوژی آگاهی داشته باشید با زوم تک همراه باشید 
4.4/5 - (25 امتیاز)

بیشتر بخوانید  سامسونگ: تلویزیونتان را با یک اشاره کنترل کنید!

نظرات در مورد : تبدیل گوشی به کنترل

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *