تبدیل مقالات اینترنتی به پادکست توسط اپلیکیشن Google Go

اپلیکیشن Google Go

اپلیکیشن Google Go | یکی از اپلیکیشن های بسیار کاربردی کمپانی گوگل برای کشورهایی که از اینترنت ضعیفی نظیر هند برخوردار هستند، ارائه شده است. این اپلیکیشن علاوه بر ارائه‌ ی تجربه‌ ی بهتر برای جستجو،‌ Google Go با استفاده از فهرست جستجوهای پیشین کاربران، اقدام به پیشنهاد مطالب مورد علاقه کاربر می نماید. به طورکلی این اپلیکیشن علاوه بر آگاه‌ سازی کاربر از ترندهای جستجو، از قابلیت جستجوی صوتی نیز پشتیبانی می نماید.

اپلیکیشن Google Go

اکنون با دریافت یک بروزرسانی، دایره ی قابلیت های اپلیکیشن Google Go گسترده‌ تر شده و از این به بعد می‌ تواند صفحات اینترنتی را به 28 زبان زنده ی دنیا و با صدایی بلند برای شما بخواند. کمپانی گوگل افزوده شدن این قابلیت را در جریان برگزاری یک رویداد سالانه در کشور هندوستان رسانه‌ ای نموده است. بر اساس گفته های غول جستجوی دنیا این قابلیت جدید از هوش مصنوعی به منظور تشخیص مهم‌ترین قسمت های یک صفحه اینترنتی استفاده می نماید. در نتیجه تنها تمامی بخش ها را برایتان می‌خواند و به بقیه متن کاری ندارد. برای مثال در صورتی که یک صفحه آموزش آشپزی را باز کرده باشید، دیگر احتیاج نیست تا زمان رسیدن به دستور پخت یک غذا، داستان زندگی سرآشپز و مسائل دیگر را گوش کنید.

اپلیکیشن Google Go

به طورکلی سیستم عامل اندروید گو برای گوشی‌ های پایین رده و میان رده طراحی شده است که بخش زیادی از این گوشی‌ های هوشمند دارای یک صفحه نمایش کوچک می باشند، در نهایت قابلیت جدید اپلیکیشن Google Go استفاده از محتویات وبسایت‌ ها از طریق شنیدن برای کاربران این گوشی‌ ها را آسان‌تر خواهد کرد. البته کاربرد دیگر این قابلیت برای افراد کم سواد و یا دارای مسائل بینایی خواهد بود. در هنگام استفاده از این ویژگی، مرورگر کلماتی است که در حال خواندن هستند را هاشور می‌ زند. در نتیجه اگر مشغول یادگیری زبان جدیدی هستید نیز شاید این قابلیت به کارتان بیاید.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  باقی ماندن تصاویر روی صفحه، مشکل جدید گوگل پیکسل 2 اکس ال

نظرات در مورد : تبدیل مقالات اینترنتی به پادکست توسط اپلیکیشن Google Go

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *