تبدیل شدن مایکروسافت به کمپانی تریلیون دلاری

مایکروسافت

بر اساس بررسی های انجام شده توسط اورکر آی‌ اس‌‌ آی مشخص شده است که پس از آن که ساتیا نادلا در شرکت مایکروسافت مشغول به کار شده است ارزش سهامی این کشور افزایش یافته است. به طوری که پیش بینی می شود تا سال 2020 و یا حتی زودتر این شرکت به یکی از شرکت های یک تریلیون دلاری تبدیل شود.

تولید ویندوز و ایکس‌ باکس تنها عوامل دخیل در رشد شرکت مایکروسافت نمی باشند , بدون شک رایانه ابری تاثیر چشم گیری در رشد اقتصادی این شرکت بزرگ دارد. پیشنهاد اخیر آفیس 365 , شرکت مایکروسافت را دگرگون ساخت. این نرم افزار شامل پر کاربرد ترین اپلیکیشن های شرکت مایکروسافت بوده و به صورت یک مجموعه در یک پک ارائه می شود.

این یک قدم مهم و کلیدی برای شرکت های تجاری است که تقریبا به مهم ترین برنامه های آفیس به صورت یک جا دسترسی پیدا می کنند. همچنین از سویی دیگر با ورود برنامه های آفیس مایکروسافت به بیشتر شرکت ها و زمینه های تجاری , شرکت مایکروسافت نیز پیشرفت کرده و قطعا از نظر اقتصادی نیز رشد بیشتری خواهد داشت.

تحلیل گران شرکت مایکروسافت پیش بینی کرده اند با این کار مبلغی حدود ۳۶۵، ۲۶.۸۶ میلیارد دلار , تا سال 2021 بر درآمد شرکت افزوده خواهد شد. اما این تنها برنامه مایکروسافت برای افزایش فروش و گسترش فعالیت خود نیست , این شرکت با درگیر کردن آژور استک در فعالیت های خود انتظار دارد مبلغی نزدیک به ۲۲.۱۹ میلیارد دلار را تا سال 2021 , فقط از این طریق به دست آورد.

مدیر عامل شرکت مایکروسافت , ساتیا نادلا اعلام کرده قصد دارد سهام شرکت را به طور چشم گیری افزایش دهد و با استفاده از اورکر آی‌ اس‌ آی , قطعا تا چند وقت آینده شاهد افزایش سهام شرکت را از 93  میلیون دلار به 106 میلیون دلار خواهیم بود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  فروش بالای گوشی های مایکروسافت در پنج کشور اروپایی

نظرات در مورد : تبدیل شدن مایکروسافت به کمپانی تریلیون دلاری

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *