تبدیل رابط کاربری آندروید Wear به اپل واچ

طبق آخرین آمار دریافتی خبر ها حاکی از این است که فروش اپل واچ ممکن است بسیار بیشتر از ساعت های هوشمند دیگر باشد. دلیل این کار هم یک عامل می تواند باشد. آن هم کیفیت ساخت این محصول می باشد که خواهد توانست دل بسیاری از کاربران را به سمت خود جلب نماید.

اگر شما اکنون ساعت هوشمند با سیستم عامل آندروید را دارید نیاز نیست فکر خرید ساعت اپل به سرتان بیفتد. یعنی اگر فقط به خاطر رابط کاربری بخواهید تهیه نمایید ما روشی را به شما پیشنهاد می کنیم که شما به وسیله آن خواهید توانست ساعت آندرویدی خود را شبیه ساعت هوشمند اپل کنید. برای اینکه با نحوه کار آشنا شوید به شما توصیه می کنیم تا آخر با زوم تک همراه باشید.

اگر ظاهر و زیبایی برای شما اولویت حساب می شود و فقط و فقط رابط کاربری اپل واچ را دوست دارید ، نیاز نیست حتما آن را خریداری نمایید. شما می توانید نرم افزار های پشنهادی ما را نصب کنید تا ساعت خود را به یک اپل واچ حرفه ای تبدیل نمایید. 

دستور کار شما این می باشد که از دو نرم افزار موجود یکی را به دلخواه انتخاب نموده و بعد اقدام به نصب آن نمایید. بعد از اجرا شدن یک بار ساعت خود را ریبوت کرده و بعد لذت یک اپل واچ را باساعت آندرویدی خود تجربه کنید.

دانلود نرم افزار پیشنهادی از گوگل پلی                            دانلود نرم افزار شماره 2 از سایت سازنده

کسانی که می خواهند ساعت اپل واچ بخرند باید یک دستگاه آیفون 6 را هم خریداری کنند. چون بدون آیفون امکان استفاده از این ساعت ممکن نمی باشد. و برای خرید آیفون باید چند مدت صبر کرد تا بعد با فیمتی بالا آن را تهیه کرد. ولی این یک راه موفق برای کسانی می تواند باشد که آیفون 6 و ساعت آن را دوست دارند.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  جدیدترین خبر از آیفون 6

نظرات در مورد : تبدیل رابط کاربری آندروید Wear به اپل واچ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *