تاچ آیدی دیگر به گوشی های آیفون باز نخواهد گشت

تاچ آیدی

تاچ آیدی گوشی های آیفون | یکی از مواردی که این روزها مطرح می باشد، فرآیند استفاده از سیستم تشخیص چهره به منظور افزایش امنیت گوشی های هوشمند است. در این میان کمپانی اپل پس از معرفی آیفون 10 تصمیم گرفت که به طور کامل تاچ آیدی را از گوشی های آیفون حذف نماید و گویا بر اساس بازخورد های خوبی که دریافت نموده است دیگر تصمیم ندارد که به تاچ آیدی گذشته بازگردد.

تاچ آیدی گوشی های آیفون

با وجودی که بازخورد استفاده از Face ID به‌ قدری خوب بوده است که گویا در سال جاری میلادی به آیپد نیز افزوده خواهد شد اما سیستم تشخیص اثر انگشت همچنان نسبت به سیستم تشخیص چهره ویژگی هایی دارد که در شرایط مشخصی می‌ تواند به کاربران کمک های بسیار نماید؛ به نظر شما آیا می‌ توان انتظار داشت که در آیفون‌ های آتی، سیستم تاچ آیدی قسمتی از صفحه نمایش گردد؟

مینگ چی کو در نوشته های تحقیقاتی جدید خود، ترویج استفاده از سنسور اثر انگشت همسان با صفحه نمایش در سال 2019 میلادی را با افزایش 500 درصدی همراه دانست؛ زیرا تولیدکنندگان گوشی‌ های هوشمند اندرویدی کماکان از آن استفاده خواهند کرد ولی بر اساس گفته های مینگ چی کو، کمپانی اپل آیفون‌ های سال بعدی خود را به تاچ آیدی تجهیز نخواهد کرد.

تاچ آیدی

در مورد آیفون XS که احتمالا هفته‌ ی بعدی معرفی خواهد شد، هیچ شایعه‌ ای در خصوص به‌ کارگیری تاچ آیدی در زیر صفحه نمایش وجود ندارد و آخرین شایعات در این مورد مربوط به سال گذشته ی میلادی و پیش از معرفی آیفون 10 هستند و به طورکلی رد شده‌ اند. مینگ چی کو اعتقاد دارد، فناوری Face ID اپل به‌ عنوان یک روش امنیتی بیومتریک برای این کمپانی، بازخورد بسیار خوبی دارد؛ در شرایطی که گوشی‌ های هوشمند اندرویدی اساسا در حال آزمون و خطای انواع سنسور اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش هستند. شاید یکی از عوامل پیش گیرنده به منظور انتقال سنسور اثر انگشت به زیر صفحه نمایش، الزاما استفاده از صفحه نمایش گران‌ قیمت OLED باشد.

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  قابلیت بارگذاری اپ ها در آیفون شبیه اندروید می شود

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تاچ آیدی دیگر به گوشی های آیفون باز نخواهد گشت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *