تاریخ معرفی نوت 9 سامسونگ تعیین شد

نوت 9 سامسونگ

تاکنون درخصوص فبلت نوت 9 سامسونگ شایعات بسیاری منتشر شده است ولی در این میان هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه ی این گوشی هوشمند و فبلت محبوب منتشر نشده است. به هر حال هر چقدر که به زمان معرفی این فبلت نزدیک می شویم شایعات و جزئیات بیشتری درخصوص نوت 9 منتشر می گردد. اکنون بعد از انتشار تمامی این شایعات امروز رسانه های کره ای در مورد زمان عرضه ی این فبلت گمانه زنی هایی انجام دادند.

گفته شده است که طراحی این فبلت پرچمدار با گلکسی نوت 8 بسیار کم تفاوت خواهد داشت ولی بیشتر این تغییرات در فبلت جدید سامسونگ به بحث سخت افزاری نظیر چیپ ست جدید تر، امکان فیلمبرداری در نور کم و همچنین طول عمر بسیار بیشتر باتری آن مربوط می گردد. شاید طول عمر بیشتر باتری بهترین خبر برای کاربران و علاقه مندان سری گلکسی نوت سامسونگ می باشد زیرا قبل از این پرچمدار سری نوت، گوشی های این سری در بخش عمر باتری مشکل داشتند.

نوت 9 سامسونگ

بعد از آن که کمپانی سامسونگ زمان معرفی پرچمدار بعدی خود را در یک ویدیوی تبلیغاتی تعیین کرد، اخیرا سایت های خبری کره‌ جنوبی اعلام نموده اند که زمان عرضه  نوت 9 به احتمال بسیار زیاد دو هفته قبل از رونمایی پرچمدار این کمپانی یعنی در تاریخ ۱۸ مرداد سال جاری خواهد بود. لازم بذکر است که پرچمدار آینده ی سامسونگ روز 2 شهریور ماه به بازار گوشی های هوشمند دنیا عرضه خواهد شد.

سال گذشته نوت 8 سامسونگ در تاریخ 24 شهریور رونمایی شد و گویا کمپانی سامسونگ به دنبال آن است که قبل از عرضه سری جدید گوشی های آیفون کمپانی اپل، توجه کاربران گوشی های هوشمند را به گلکسی های خود جلب نموده تا بتواند رقیب آمریکایی خود، یعنی کوپرتینویی ها را شکست بدهد. به همین دلیل می باشد که عرضه‌ ی گوشی  های پرچمدار خود را تا این اندازه جلو انداخته است.

 

با زوم تک به روز باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تاریخ معرفی نوت 9 سامسونگ تعیین شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *