به کپشن اینستاگرامتان فکر می کنید؟ Captiona برای کمک آمده است!

برای کاربران جدی اینستاگرام، اسنپ چت و دیگر برنامه ها از رسانه های اجتماعی پرحاشیه، گرفتن عکس و یا ویدئو تنها نیمی از نبرد تناتنگ رقابت با سایر کاربران آن است. نیم دیگر شامل تفکر درباره یک عنوان بزرگ و یا عبارت های جنجال برانگیز و گاها پرمفهوم می باشد. علاوه بر آنکه گذاشتن عنوان و یا اصطلاحا Caption (کپشن) جنبه سرگرم کننده و البته ریسک پذیر داشته باشد، یک فعالیت خسته، سردرگم و گیج کننده هم می باشد. یک برنامه بسیار مفید در این زمینه تحت عنوان “Captiona” آمده است تا ساعات طولانی پس از عکس و ویدئو گرفتنتان فکر نکنید تا چه عنوانی در حاشیه قرار بدهید. در واقع، این اپلیکیشن کارتان را صدها برابر راحت تر کرده است.

توسعه دهنده برنامه، Nick Slater، گفته است: “ما عاشق به اشتراک گذاشتن لحظاتمان بر روی اینستاگرام هستیم، پس باید مطمئن شویم کاربران بهترین کپشن ممکن را دارند!”

برنامه Captiona اساسا یک موتور جستجوگر برای انتخاب کپشن در برنامه های اجتماعی می باشد. برنامه به شما امکان وارد کردن یک واژه کلیدی را بر اساس محتوای تصویر و یا فیلمتان را داده و سپس یک فهرست پیشنهادی ارائه می دهد تا از میان آن ها بهترین کپشن ممکن را انتخاب کنید.

کار با برنامه Captiona نمی توانست ساده تر از این باشد. فقط کافیست واژه کلیدی خود را بر اساس متحوای عکس و یا فیلمتان وارد کنید. به طور مثال، شما می توانید واژه های “عشق”، “ساحل” و یا “قهوه” را وارد کنید تا بلافاصله یک فهرست پیشنهادی از احادیث، نقل قول ها، جملات زیبا و… مرتبط به همان کلمات را ارائه می دهد. شما می توانید با علامت قلب جملات دوست داشتنیتان را ذخیره کنید.

پس به جای آنکه کتاب های مختلف باز کنید و یا در اینترنت وقتتان را به جستجو بگذرانید از برنامه Captiona استفاده کنید. شما می توانید این برنامه را با قیمت 0.99 دلار از App Store خریداری و دانلود کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : به کپشن اینستاگرامتان فکر می کنید؟ Captiona برای کمک آمده است!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *