به زودی آفلاین از اینستاگرام بازدید خواهید کرد

اینستاگرام

دیروز، فیسبوک کنفرانس توسعه دهنده F8 را برگزار کرد و در میان بسیاری از اطلاعیه های آن قابلیت جدید “اینستاگرام” مورد توجه قرار گرفت. هم اکنون پلتفرم به اشتراک گذاری محبوب قابلیت پشتیبانی آفلاین در اندروید را دارد.

در حال حاضـر، کاربران قادر خواهند بود تا هرگونه پروفایل را که پیش تر باز کرده بودند را مشاهده کنند و هرگونه پست که پیش تر بارگزاری شده بود را بدون اتصال به اینترنت ببینند. علاوه بر این قابلیت ها، کاربران قادر خواهند بود تا هر پست از پیش بارگزاری شده را به مجموعه شخصیشان اضافه کنند، پست های جدید ایجاد کنند و آن ها را به عنوان پیش نویس ذخیره کنند. همچنین، تعامل با پست ها به صورت لایک و کامنت ممکن خواهد شد. البته قابلیت لایک و کامنت گذاری پس از اتصال دوباره به شبکه اینترنت به صورت خودکار همگام سازی خواهد شد.

قابلیت جدید آفلاین هنوز بر روی استوری ها عمل نخواهد کرد و هیچ اطلاعات دیگری بر چگونگی عملکرد آن بر روی استوری ها در زمان حال و یا آینده در دسترس نیست.

علاوه بر این، این قابلیت مفیدفایده بر روی سیستم عامل اندروید پیاده شده است اما هنوز روی سیستم عامل iOS اجرا نشده است. و دلیل آن احتمالا ماهیت محدود OS اپل می باشد. اما اگر قابلیت جدید پیاده شود احتمالا در سیستم عامل iOS هم اجرا شود.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : به زودی آفلاین از اینستاگرام بازدید خواهید کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *